[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat

[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat

A început cu 3 tricouri, făcute pentru ea, pe care a scris 3 dintre cele mai frecvente moduri în care românii ”abuzează” limba noastră dulce românească. Ina Biebel a imprimat „pe care”, „mi-ar plăcea” și „decât nu, doar da” pe tricouri bărbătești și a ieșit cu ele în lume. Pe stradă și online, cu atitudine. De la primele poze puse pe Instagramul său, au venit, just like that, 80 de comenzi de la oamenii din lista ei de prieteni.

În luna februarie se împlinesc 2 ani de la povestea de mai sus și 15.000 de tricouri imprimate sub #vorbeșteromânește sunt purtate prin diverse colțuri ale țării de oameni curajoși, inteligenți, amuzanți și excentrici. Așa zice Ina că sunt clienții ei. Și mai spune că produsele preferate de aceștia sunt, fiți pe fază: tricoul cu înjurătură, tricoul „pot, dar nu vreau”, tricourile cu replici de agățat, tricourile cu mesaje tipic românești: „aia e”, “atât s-a putut”, “am vorbit. s-a rezolvat. nu se poate.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related