Trandafirii, cele mai comandate flori de Valentine's Day la Glovo, anul trecut. Utilizatorii aplicației pot comanda produse la oferte speciale în perioada 9 - 21 februarie

Trandafirii, cele mai comandate flori de Valentine's Day la Glovo, anul trecut. Utilizatorii aplicației pot comanda produse la oferte speciale în perioada 9 - 21 februarie
  • Cele mai comandate produse de Valentine’s Day 2021, din categoria “Flori”, au fost trandafirii. În total, s-au vândut aproximativ 1.886 de trandafiri
  • Dincolo de flori, de Ziua Îndrăgostiților, românii cumpără cu precădere produse cosmetice, seturi cadou, parfumuri, vin și prăjituri
  • Cu ocazia Valentine’s Day de anul acesta, Glovo pregătește oferte speciale utilizatorilor săi din mai multe orașe din țară – evoMag, Avon, Diverta și Yves Rocher se numără printre partenerii care vin cu reduceri

Valentine’s Day este una dintre zilele așteptate de români. De Ziua Îndrăgostiților, florile sunt printre cele mai comandate produse pe Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii. În total, anul trecut s-au vândut aproximativ 1.886 de trandafiri. Anul acesta, utilizatorii aplicației vor putea beneficia de o serie de oferte personalizate cu ocazia zilei de 14 februarie, la prețuri reduse: evoMag, Avon, Diverta și Yves Rocher sunt doar câțiva dintre partenerii care se alătură campaniei Glovo în perioada 9 - 21 februarie.

Florile, cosmeticele, dar și vinul au fost în topul preferințelor românilor în 2021

Florile sunt printre cele mai comandate produse pe Glovo de Valentine’s Day, acestea înregistrând o creștere de 1.657% pe 14.02.2021, comparativ cu săptămâna anterioară, și de 99%, comparativ cu ziua de 14.02.2020. Cele mai comandate produse din categoria Flori pe Glovo, anul trecut, au fost trandafirii. În total, s-au vândut aproximativ 1.886 de trandafiri, dar și 53 de buchete de lalele. Per total, românii au comandat 787 de buchete, cutii sau aranjamente florale.

Dincolo de flori, de Valentine's Day românii cumpără cu precădere produse cosmetice, seturi cadou, parfumuri și, nu în ultimul rând, preparate de la diverse restaurante, vin, dar și prăjituri. Numărul de sticle de vin comandate pe 14 februarie 2021 a crescut cu 62% (comparativ cu 7 februarie 2021), iar numărul de sticle de spumant a crescut cu 120%.

Totodată, 2.223 de produse cu ciocolată s-au vândut prin intermediul aplicației de Valentine’s Day anul trecut. Dacă excludem preparatele restaurantelor și comenzile privind alimentele sau produsele de larg consum, cea mai scumpă comandă plasată de 14 februarie 2021 a avut valoarea de 698 lei și a constat într-un cadou format din bomboane și trandafiri, iar cel mai scump produs a fost un aranjament floral în valoare de 400 de lei.

Titlul de cea mai ciudată combinație de produse comandate de Valentine’s Day 2021, din categoria “Orice”, aparține unui utilizator care a achiziționat vopsea de păr, o litieră pentru pisici, o conservă cu carne de porc și un cozonac.

Glovo vine în întâmpinarea utilizatorilor săi cu idei de cadouri la prețuri speciale de Valentine’s Day și în acest an

Partenerii Glovo vor avea reduceri la diverse produse care se regăsesc în aplicație, în mai multe orașe din țară, printre care se numără București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Craiova, Ploiești, Sibiu sau Oradea.

  • evoMag - reduceri de 10% la o selecție de produse listate în aplicația Glovo în perioada 9 - 21 februarie. Selecția de produse din cadrul platformei Glovo include ceasuri smart, articole de gaming, sisteme audio Google si Apple.
  • Avon - va avea reduceri de 15% la o selecție de parfumuri pentru El și pentru Ea, pe toată durata campaniei.
  • Yves Rocher - reduceri la o serie de parfumuri care se găsesc în aplicație.
  • Diverta - va avea o reducere de 23% la o sortimentație de vinuri listată în aplicație.
  • English Home - reduceri de 30% la toate produsele care se regăsesc în aplicație în perioada campaniei, cât și o colecție de produse speciale pentru Ziua Îndrăgostiților, precum lumânări parfumate, odorizante sau flori artificiale.

“Ne dorim să fim cât mai aproape de solicitările utilizatorilor noștri, astfel încât anul acesta, de Valentine’s Day, am pregătit oferte speciale pentru ei, cu ajutorul partenerilor din aplicație. Ne dorim să oferim posibilitatea fiecărui utilizator de a găsi produsul căutat pentru el sau pentru persoana iubită la o ofertă specială sau cu un preț redus”, a declarat Victor Răcariu, Regional General Manager Glovo pentru Europa de Sud-Est.

În plus, ofertelor speciale ale partenerilor Glovo li se adaugă și o categorie dedicată în aplicație, numită “Valentine’s Day”, unde utilizatorii pot găsi și alte magazine virtuale, precum Ice Cream Love (ce conține înghețată Ben & Jerry's și Magnum) sau Ballantine's Day (cu gama largă a whisky-ului Ballantine’s, dar și alte spirtoase). Produsele achiziționate din aceste magazine vor beneficia de livrare gratuită pe durata campaniei.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related