PAUL lansează două noi croissante de inspirație franțuzească, în ediție limitată

PAUL lansează două noi croissante de inspirație franțuzească, în ediție limitată

Pentru iubitorii de viennoiserie fină franțuzească, PAUL lansează o campanie dedicată croissantelor, potrivită pentru momentele când „Pofta e mare și nu vrei să alegi”. Până la sfârșitul lunii martie, clienții care achiziționează oricare două croissante, îl vor primi din partea casei pe cel de-al treilea. Totodată, PAUL extinde gama croissantelor cu două noi sortimente, în ediție limitată – Croissant Aux Myrtilles, cu cremă de vanilie, mascarpone și dulceață de afine, și Croissant Prosciutto et Brie, o gustare din colecția sărată, cu prosciutto, brânză brie, dulceață de smochine și rucola.

Croissantul este cel mai îndrăgit produs de viennoiserie din meniul brutăriilor PAUL, fiind iconic pentru momentele de joie de vivre ale francezilor. Coapte în fiecare zi, croissantele PAUL se remarcă prin combinațiile irezistibile ale mixurilor de ingrediente sofisticate dulci sau sărate, învelite în aluat fraged și pufos, care  le fac potrivite pentru orice moment al zilei, fie că este mic dejun, fie că este un răsfăț între mese.

PAUL invită iubitorii de viennoiserie la un extra răsfăț dulce sau sărat

De cele mai multe ori, alegerea unei gustări preferate poate fi dificilă, mai ales când varietatea este mare și pofta pe măsură. Până la sfârșitul lunii martie, brutăriile PAUL propun un extra răsfăț pentru toate gusturile și poftele: la oricare două croissante achiziționate, al treilea, cel cu valoarea cea mai mică, este din partea casei.

Pentru cei care preferă o gustare sărată, în cadrul Collection Salée sunt disponibile Croissant Chèvre Graines, cu semințe, brânză de capră, roșii uscate și rucola, Croissant Jambon Fromage, cu șuncă și Emmentaler și Croissant Saumon, cu cremă de brânză și somon afumat. În plus, la această colecție se adaugă și noul Croissant Prosciutto et Brie, un mix inedit de brânză cu mucegai, dulceață de smochine, prosciutto crudo și rucola.

Collection Sucrée propune trei deserturi irezistibile: Croissant Pistache Chocolat, cu cremă de ciocolată, cremă de vanilie, mascarpone și fistic, Croissant Framboise Vanille, cu cremă de vanilie și zmeură și noul Croissant aux Myrtilles, care aduce echilibrul perfect de dulce-acrișor datorită cremei de vanilie cu mascarpone și dulceții de afine.

Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de croissante este disponibilă în toate brutăriile PAUL din Bucureşti și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii martie 2022. Comenzile online pot fi solicitate la [email protected]

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii PAUL.

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 13 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related