Electrolux a fost desemnat în 2022, cel mai de încredere brand din industria electrocasnicelor, în categoriile Cuptoare și Plite, potrivit studiului independent Consumer Choice Award, realizat de compania de cercetare More-Netquest Group. Este al treilea an consecutiv în care consumatorii români clasează Electrolux ca fiind lider în domeniul electrocasnicelor, pe produsele plite și cuptoare, recunoscute pentru calitatea lor și gradul ridicat de satisfacție oferit în experiența de utilizare.
Consumer Choice Award este o competiție anuală care analizează alegerile și preferințele consumatorilor în funcție de experiențele, serviciile și produsele oferite de branduri. Evaluarea are la bază o serie de indicatori, adaptate fiecărei industrii, iar voturile sunt acordate celor mai vizibili competitori de pe piață.
Conform evaluării Consumer Choice, și în anul 2022, Electrolux ocupă prima poziție în preferințele consumatorilor în categoriile plite și cuptoare. Factorii care au fost analizați și au clasat brandul Electrolux ca lider în cele două categorii sunt calitatea serviciilor, diferențierea pe piață față de alți competitori, gradul de inovare, interacțiunea cu consumatorii, credibilitatea, precum și satisfacția globală față de alte mărci din categorie, intenția de a cumpăra sau recomandarea în categorie.
În ambele categorii, Electrolux a obținut punctajul cel mai mare la cinci dintre parametrii evaluați, remarcându-se la criteriile precum: calitate, interacțiunea cu consumatorii sau satisfacția globală față de alte mărci din categorie.
„Este al treilea an consecutiv când primim această apreciere și susținere din partea consumatorilor, iar acest lucru ne onorează și ne încurajează în același timp, să ne continuăm misiunea de a le oferi produse de calitate, sustenabile, și experiențe la nivelul așteptărilor lor. Distincția Consumer Choice Award este meritul întregii echipe Electrolux, care este orientată asupra feedback-urilor primite din partea clienților noștri, tocmai pentru a le oferi produse adaptate nevoilor lor”, a declarat Teodora Juravle, Marketing Manager Electrolux România.
Analiza Consumer Choice s-a desfășurat în intervalul 4 – 19 ianuarie 2022 și a inclus peste 1,400 de interviuri reprezentative pentru grupuri țintă de femei și bărbați care locuiesc în România, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Din punct de vedere al repartizării pe sexe și grupe de vârste, eșantionul pe care s-a defășurat studiul a cuprins un procent de 48% bărbați și 52% femei. Ca vârstă, eșantionul a fost reprezentat de 33% respondenți cu vârsta între 18 și 30 de ani, 42% cu vârstă între 31 și 50 de ani și 25% cu vârstă mai mare de 51 de ani.
Premiile Consumer Choice sunt decernate anual, în Portugalia, Polonia, Spania și România și vizează industriile FMCG, produse electrocasnice, produse de mobilier, echipamente etc., comerț (specializat și nespecializat, canale moderne sau tradiționale), precum și diferite tipuri de servicii profesionale (bănci, companii de asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.).
Electrolux este lider global pe piața electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate în colaborare cu utilizatorii profesioniști și gândite special pentru a întâmpina nevoile reale ale consumatorului. Compania oferă soluții inovatoare, proiectate cu grijă, atât pentru uzul casnic, cât și pentru cel profesional - produse precum frigidere, mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer condiționat și electrocasnice mici. Sub mărci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire și Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde în fiecare an, mai mult de 60 de milioane de produse clienților din peste 120 de piețe.