Raluca Jianu: Milenialii sunt consumatorii cheie când vine vorba de experiențe memorabile și povești de ținut minte. Sunt consumatorii principali în turismul cu un „factor epic”

Raluca Jianu: Milenialii sunt consumatorii cheie când vine vorba de experiențe memorabile și povești de ținut minte. Sunt consumatorii principali în turismul cu un „factor epic”

O zi, o noapte, o săptămână sau mai mult poate dura o călătorie epică. Nu contează timpul, ci experiența. Acea experiență care rămâne toată viața vie în memorie și în fotografii, trezind emoții dintre cele bune la multă vreme după ce s-a încheiat. Există un apetit în creștere pentru experiențe de cazare deosebite, pentru călătorii speciale și în România. Iar asta nu pentru că ne-a limitat pandemia timp de doi ani, ci pentru că oamenii și-au schimbat gusturile și dorințele de travel. Nu mai caută doar destinații și locuri unde să se refugieze câteva zile, își doresc să experimenteze ceva memorabil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related