BeeFast.ro: 650.000 de euro cifră de afaceri în cel de-al doilea an de activitate, dublare față de primul an

BeeFast.ro: 650.000 de euro cifră de afaceri în cel de-al doilea an de activitate, dublare față de primul an

Cea mai aglomerată zi: Black Friday, cu peste 800 de comenzi livrate în București.

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 650.000 de euro, mai mult decât dublul valorii înregistrate la finalul lui 2020. Dacă 2020 a fost anul creșterii accelerate pentru BeeFast, pe fondul restricțiilor cauzate de pandemie, 2021 a fost anul în care businessul și-a consolidat poziția și s-a extins către mai multe segmente de piață, ca urmare a schimbărilor survenite în comportamentul de consum al românilor.

Dinamica din online, alături de preferința tot mai evidentă a clienților finali pentru livrări ultra-rapide, integrarea și dezvoltarea unor parteneriate strategice, precum cel dezvoltat alături de Postis, au reprezentat motoare de creștere. Astfel, cifra de afaceri s-a dublat în comparație cu 2020, ajungând la 650.000 de euro în cel de-al doilea an de existență a companiei, față de 320.000 de euro la nivelul primului an.

Aceeași evoluție s-a înregistrat și la nivel de comenzi. La finalul anului precedent, media comenzilor a depășit pragul de 600/zi, aproape dublu față de finalul lui 2020. La nivel întregului an, media a fost de 450 de comenzi livrate zilnic, cu un total de peste 170.000 de comenzi livrate pe parcursul întregului an. Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clienților BeeFast au fost HoReCa, florării, magazine din zona de retail și big retail, dark stores.

"HoReCa rămâne cel mai activ domeniu atunci când vorbim de necesitatea livrărilor rapide, însă strategia noastră a fost să echilibrăm proporția clienților din acest segment cu restul clienților, mai ales cei din zona de retail, precum Flanco, Auchan, KooKoo Grocery sau alți parteneri similari", a mai precizat Cristian Grozea, CEO și fondator BeeFast.

Cea mai aglomerată zi a anului trecut a fost Black Friday, când au fost înregistrate și livrate peste 800 de comenzi în București. Cele mai aglomerate intervale pentru preluarea și predarea comenzilor sunt 12:00-15:00 și 18:00-20:00. Zonele cele mai dinamice sunt nordul Capitalei, zona centrală și cea de sud.

În ultimul trimestru al lui 2021, BeeFast s-a extins și în Brașov, unde numărul clienților crește semnificativ de la lună la lună. Cele mai active domenii în Brașov sunt HoReCa, big retail și florăriile.

"Tendințele arată că tot mai multe magazine din zona de retail își vor consolida prezența în online, chiar dacă offline-ul generează vânzări considerabile în prezent. Consumatorul român se îndreaptă tot mai mult către Q-commerce, dorind să acceseze produse și servicii cât mai rapid. Astfel, BeeFast, cu timpii săi medii de livrare de 55 de minute în București și 35 de minute în Brașov, devine un partener strategic pentru retailerii care mizează pe proximitate, dar și pe o experiență premium pentru clienți. De asemenea, ascensiunea retailerilor de tip dark stores este evidentă și constantă, iar piața de curierat ultra-rapid vine în întâmpinarea dezvoltării acestor tendințe naturale ale pieței", a precizat Cristian Grozea, CEO BeeFast.

Pentru 2022, BeeFast își propune să atragă noi investiții, astfel încât să poată accelera evoluția start-upului atât din punct de vedere operațional, cât și din punct de vedere al ariei de acoperire.

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - flori, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit în 2021 o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. Compania își concentrează în prezent eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de evoluția comenzilor pe platformă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related