Experiența VIP Cinema City, un next level în ceea ce privește show-ul cinematografic

Experiența VIP Cinema City, un next level în ceea ce privește show-ul cinematografic

Guillermo del Toro, celebrul regizor mexican de filme horror, scince-fiction și supranatural, intră în forță în cursa pentru Oscaruri, cu primul lui thriller noir, “Aleea groazei” (“Nightmare Alley”), nominalizat de Academia Americană de Film la 4 categorii.

Prin intermediul filmului “Nightmare Alley / Aleea Groazei”, vizionarul Guillermo del Toro se aventurează în lumea întunecată, cuprinzătoare și realistă a filmului noir. Din distribuţie fac parte Bradley Cooper, Cate Blanchett, Toni Collette, Willem Dafoe, Richard Jenkins, Rooney Mara, Ron Perlman, Mary Steenburgen, David Strathairn. Producători sunt Guillermo del Toro, J. Miles Dale și Bradley Cooper.

Vizionarea în avanpremieră a  filmului “Nightmare Alley / Aleea Groazei”a avut loc într-un cadru restrâns la  VIP Cinema City ParkLake, iar invitații s-au bucurat de experiența VIP și de vizionarea unui film nominalizat la Oscar. 

„Cea mai faină experiență de a merge la film din punctul meu de vedere: dinner & movie literally și o super idee de a te întâlni cu prietenii. Practic biletul include accesul la bufet și la film într-o sală cu fotolii super mari și confortabile care se lasă pe spate” a spus Tammy Lovin, designer industrial. 

Cinema City continuă să mizeze pe cele mai cool tendinţe internaţionale ale industriei, aducându-le cinefililor cele mai inovatoare moduri de vizionare a unui film.

 

„Bucureștenii pot alege să vizioneze filmul într-un alt mod. Experiența VIP All Inclusive asigură rețeta gourmet pentru o seară perfectă, ce îmbină relaxarea de lounge cu spectacolul cinematografic premium și cu o cină pregătită pe loc. Adevărul este că le reziști greu celebrelor fotolii Lazy Boys, în care ajungi să te relaxezi la fel ca acasă, popcornului și nachos-ului nelimitat. La Cinema City ai parte de un next level în ceea ce privește show-ul cinematografic, dar și un plus de entertainment”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City România.

Din 23 februarie, pășește pe „Aleea Groazei”, unde umbrele prind viață și întâmplările personajelor te țin în suspans până în ultimul moment. Distribuție excepțională, costume spectaculoase, decoruri care readuc la viață într-un mod surprinzător stilul anilor 40 și imagini incredibile.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related