Proiectul Localnicii a fost, încă din prima zi, despre a scoate la lumină oamenii care, prin munca lor, fac comunitatea de care aparțin mai autentică și mai puternică. Despre acei antreprenori care păstrează valori care ne ghidează prin vremurile acestea tulburi.
Acum, în luna martie, deși se petrec evenimente mult mai intense care ne afectează, credem că merită să ne acordăm un moment să reflectăm și asupra faptului că România a evoluat și a ajuns într-un punct mult diferit față de anii trecuți. Am ajuns într-un context în care a face parte dintr-o comunitate mai mare reprezintă un avantaj extraordinar, care ne permite să ne concentrăm pe a fi mai buni cu alții.
Așadar, am venit cu ideea de a cinsti femeile puternice din România, care schimbă în bine comunitățile din care fac parte și și-au transformat pasiunile într-o initiațivă care contribuie la bunăstarea societății. De aceea, proiectul nostru, Localnicii, se transformă, temporar, în Localnicele, ca tribut pentru femeile remarcabile. Principalul obiectiv al inițiativei este să identificăm cel puțin 250 de femei antreprenor din toată țara, cu ajutorul românilor, prin mecanismul dedicat de pe localnicii.ro/localnicele, să le mulțumim și să le răsplătim.
Inițiativa aduce și o alternativă locală de cadou, care vine cu un nou design, destinat să celebreze femeile speciale din jurul nostru. Cutia cu Localnice este gândită ca o experiență premium, atât pentru cei care aleg acest cadou, cât și pentru cea care îl primește. Am ales produse create de antreprenoare creative, într-o selecție menită să transmită apreciere, disponibilă pe kookoo.ro. Scopul nostru a fost să creăm un cadou autentic de Ziua Femeii, care să surprindă și să spună povestea femeii puternice.
Și, pentru că fiecare dintre noi avem, în jurul nostru, femei care ne schimbă viața în bine și pe care ar trebui să le aplaudăm mult mai des, am ales volumul I al cărții Nesupusele ca piesă centrală în Cutia cu Localnice, un proiect editorial în care cele cinci scriitoare ne vorbesc despre femei remarcabile din istorie și din prezent. O carte despre modele feminine, valori, alegeri în viață, întrebări, 100 de povești despre femei admirabile din România.
„Inspirați de povestea cărții Nesupusele, am decis să creăm o campanie prin care să identificăm cel puțin 250 de femei antreprenor care schimbă comunitățile din care fac parte. Invităm pe toată lumea să intre pe platformă și să nominalizeze o astfel de femeie, iar noi le vom trimite cadou Cutia cu Localnice, prin care să le recompensăm pentru toată munca pe care o fac. Vrem să le mulțumim și să le trimitem un mic semn de apreciere, pentru că ceea ce fac este esențial”, a spus Răzvan Crișan, cofondator Kané Group.
Până acum, #Localnicii a însemnat peste 100 de antreprenori implicați în campanie, atât prin prezența în serialul Localnicii, cât și în cele 9 ediții ale Cutiei cu Localnici, care au generat vânzări de peste 2 milioane de RON, adică 40.000 de produse cumpărate de la acești antreprenori. De asemenea, în 2021, CEC Bank și Mastercard au dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar unic, gândit pe nevoile reale și imediate ale antreprenorilor la început de drum, completat de un set de alte beneficii sepciale.
Efortul de realizare a campaniei #Localnicii contează pe parteneri care înțeleg valoarea micilor antreprenori și își doresc să încurajeze tinerele talente locale. Aventura de descoperire și de promovare a antreprenorilor locali a început și continuă alături de CEC Bank și Mastercard, cu scopul de a-i susține prin includerea produselor lor în Cutia cu Localnici și a-i face și mai cunoscuți, prin serialul Localnicii și nu numai.
Grupul Kané este un grup specializat pe concepte unicate de ospitalitate, gândite în jurul artizanilor și micilor producători, iar din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Kultur – Outdoor Food & Drinks Market, Cafeneaua M60, Hej Bjorn Coffee și Gastrobar. Localnicii este platforma de poziționare și facilitare de vânzări directe pentru producătorii artizanali locali, lansată în decembrie 2020, alături de CEC Bank și Mastercard.
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 50 de miliarde lei, la sfârșitul lui 2021.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mastercard, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.