BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a „Tomorrow@Work”, eveniment ce se va desfășura pe 15-16 martie 2022, în format hibrid: „in person”, la Radisson Blu Hotel București, și online, pe platforma MyConnector.
Lucrul remote definește viitorul, însă modul în care acesta se va desfășura odată ce restricțiile aduse de pandemie vor dispărea este încă incomplet definit. Formulele ideale sunt greu de anticipat, însă un lucru este sigur, munca în regim hibrid va defini viitorul.
În acest context, rolul spațiilor de birouri se schimbă, acestea devenind spații de creație prin colaborare, de schimb de idei, de întâlnire. Inovația preia din lumina reflectoarelor, devenind principalul beneficiu al întâlnirilor în persoană. Într-un astfel de mediu de schimbare, dar și într-o realitate pandemică dificilă, la nivel uman suportul acordat pentru sănătatea și bunăstarea psihologică ocupă un loc fruntaș în termeni de beneficii acordate angajaților.
Relația angajat-angajator este în schimbare, iar la bază stau valorile, scopul, viziunea. Cât de bine sunt acestea definite, comunicate și susținute prin acțiuni concrete însa, este o temă de reflecție pentru companiile ce se confuntă cu „noul consumator”, dar și cu ceea ce putem numi „noul angajat”.
Am invitat alături de noi specialiști din domeniu, alături de care vom contura imaginea viitorului în muncă:
- Jos Blykers, Leadership and Change consultant - Europe Lead, Human Resources Business Development, IBM;
- Thomas Moeller Lybaek, HR Process Innovation Director, The LEGO Group;
- Andrzej Borczyk, HR Director, Board Member, Grupa Żywiec (HEINEKEN Group);
- Cristina Maldonado, Organizational Development Advisor & Human Capital Consultant, The Pacific Institute® UK, Europe & Middle East;
- Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International;
- Andreea Voinea, Director executiv Resurse Umane, BCR;
- Radu Panait, HR Director & Innovation Leader, TotalSoft;
- Cristina Corello, Director Resurse Umane, Grupul Bosch în România;
- Simona Carp, HR Manager, JYSK România și Bulgaria;
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software;
- Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank;
- Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer, Zitec;
- Mihai Găvan, HCM Global Sales Director, TotalSoft;
- Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România;
- Beatrice Vana, Recruitment, Learning & Development Manager, Brico Dépôt România;
- Grigoriada Stroe, Chief HR Officer, Funcom;
- Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA;
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT;
- Adrian Dincă, Director Resurse Umane România, Croația, Germania & Elveția, Vertiv;
- Andreea Ion, Group HR Director, Druckfarben Hellas;
- Andrei Crețu, Co-fondator, Pluria;
- Oana Ciobanu, Director & Partener, ELEVATHOR;
- Liliana Bica, Consilier pentru dezvoltare personală;
- Toni Florea, Senior Sales Manager, Free Now Romania.
Fiecare zi a evenimentului va conține sesiuni de prezentări, dar și câte un panel de dezbatere („The Future in the HR Department”, „The Future in Recruiting and Talent Aquisition”).
Conferința este adresată: HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Recruitment Managers, HR Business Partners, Hiring Managers, HR & PR Specialists, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.
Pentru cei ce doresc să participe, organizatorii pun la dispoziție 3 tipuri de bilete: in-person, virtual și on demand.
Tomorrow@work este organizat de BusinessMark.
Partenerii evenimentului sunt: TotalSoft, Romanian Software, Rompetrol – KMG International, Brico Dépôt România, OLX Locuri de muncă, Pluria, Mondelez România, Grupul Bosch în România, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Creasoft
Evenimentul este susțiunt de: BEROCC
Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, administratie.ro, Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business, MATEK, SMARK, IQads, Portal HR, SpatiulConstruit.
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.