ImmersiVibes elaborează și dezvoltă concepte smart, folosind tehnologii de realitate augmentată si scanare 3D pentru a crea experiențe inovative și interactive în diferite industrii din România.
”Realitatea Augmentată a evoluat rapid, are un potențial enorm și tehnologia poate fi folosită pentru a crește vizibilitatea unui brand, productivitatea, inovația și oportunitățile de a genera venituri. De exemplu retail, e-commerce și real estate sunt sectoare care explorează deja potențialul de a vinde și de a expune produse atât prin VR, cât și prin AR, iar echipa noastră deja are câteva proiecte finalizate cu succes în aceste zone.”, a declarat Andrei Schuster, Cofondator ImmersiVibes.
„Brandurile din retail au început să realizeze că realitatea augmentată și proiectele 3D au menirea de a oferi clienților o experiență inedită, memorabilă. Și asta a făcut ca tot mai multe companii să își dorească să transforme aceste tehnologii într-un puternic instrument de marketing, iar beneficiile nu au întârziat să apară - clienții economisesc timp, primesc informații detaliate într-un mod inedit și au o experiență de shopping aparte. Pe de altă parte, brandurile servesc mai bine nevoile clienților și crează mult doritul “engagement”, a completat Daria Balea, Cofondator ImmersiVibes.
Design 3D pentru retail
Echipa ImmersiVibes a realizat în premieră la finalul anului trecut un proiect special 3D pentru artistul Dorian Popa.
Dorian a provocat echipa ImmersiVibes de a realiza într-un timp scurt un proiect unic care să genereze buzz și entertainment pentru pop-up store-ul său. Folosind o nouă tehnologie, ImmersiVibes a realizat în premieră o statuie 1:1 printată 3D, aceasta fiind expusă în cadrul magazinului Famous Merch din AFI Cotroceni.
Pentru a obține un model exact, echipa implicată a realizat modelul 3D al lui Dorian cu cel mai performant Scanner 3D, urmând apoi peste 30 de ore de muncă în care modelul final a fost printat 3D si pictat de un artist, iar rezultatul final a fost spectaculos.
Aceeași tehnologie 3D a fost utlizată în premieră în anul 2014 pentru realizarea portretului prezidențial al președintelui Barack Obama, fiind primul portret 3D al unui lider american.
„Putem crea diferite personaje, experiențe sau set-up-uri personalizate, important este să existe deschidere din partea brandurilor către idei spectaculoase și îndrăznețe”, a menționat Andrei Schuster.
Înființată în anul 2019, ImmersiVibes este un hub tehnologic dedicat activităților de marketing, fiind format din specialiști cu experiență în digital creation, creative technology și tehnologii interactive de Realitatea Virtuală și Realitate Augmentată.
Serviciile agenției au întotdeauna în prim plan inovația în comunicare. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite domenii precum retail, FMCG, home& deco, e-commerce.