Cargus își extinde rețeaua națională Ship & GO în patru noi orașe din România

Cargus își extinde rețeaua națională Ship & GO în patru noi orașe din România
  • În prezent, rețeaua națională Cargus de puncte Ship & Go (PUDO - pick-up/drop-off points) este prezentă în peste 10 orașe din România;
  • În luna martie s-au adăugat orașele Iași, Bacău, Ploiești și Oradea, rețeaua națională ajungând la peste 750 de puncte partenere Ship & Go;
  • Cargus va continua să investească și anul acesta în exinderea serviciului Click & Collect la nivel național și își propune să ajungă la 2000 de locații Ship & Go până la finalul anului;
  • Dezvoltarea rețelei Ship & Go reprezintă un serviciu sustenabil de livrare la domiciliu, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus;

Cargus continuă să dezvolte rețeaua națională Ship & Go și se dedică fiecărui aspect al comerțului online din România. Inovatorul sistem de puncte de livrare și colectare, împreună cu complexul de servicii disponibile pentru clienți și destinatari finali, face ca livrările să devină tot mai simple și satisfăcătoare pentru toți cumpărătorii. Prin conectarea magazinelor online cu mai multe și mai facile opțiuni de livrare, Cargus contribuie la creșterea vânzărilor comercianților online, oferind, în același timp, un serviciu de livrare eficient, care atrage clienți și conduce la fidelizarea cumpărătorilor.

Pilonul principal al proiectului de expansiune sunt partenerii Ship & Go. Prin intermediul lor, Cargus a extins succesiv rețeaua de puncte de livrare și colectare, fiind prezenți, în acest moment, în mai bine de 10 orașe din România. În noiembrie 2021 erau 200 de centre Ship & Go în România, iar în luna februarie a acestui an se deschidea, deja, punctul cu numărul 500, în interiorul cafenelei The Molecule Effect din București.

În luna martie se mai adăugă patru noi orașe mari: Iași, Bacau, Ploiești și Oradea, rețeaua Ship & Go ajungând la 750 de centre partenere, la nivel național. Cargus își propune ca luna viitoare să lanseze o nouă serie de parteneriate pentru deschiderea de puncte Ship & Go în Bistrița, Arad, Sibiu, Craiova și Brăila. Dezvoltarea rețelei de puncte de livrare și colectare este un răspuns la așteptările tot mai mari ale clienților de retail, în principal de eCommerce, care sunt interesați nu doar de livrări la adresă, ci și în puncte de tip PUDO, de proximitate, de unde cumpărătorii lor își pot ridica produsele, convenabil, în orice moment al zilei.

„Este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o rețea națională de 2000 de puncte Ship & Go (PUDO) până la finalul acestui an și de a oferi, în același timp, un serviciu de livrare sustenabil, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus.

Amplasarea centrelor și selectarea partenerilor sunt strategice pentru noi. Alegem parteneri care operează în zone cu trafic intens, acolo unde oamenii lucrează, își fac cumpărăturile sau se relaxează, locații cu notorietate, deschise până seara târziu”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

În toate punctele Ship & Go din țară, destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a intrat in posesia coletului și au la dispoziție până la 5 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele, dacă aleg de la început un punct Ship & Go ca destinație de livrare.

Rețeaua Ship & Go joacă un rol important în livrările la domiciliu și ca parte a redirecționării dinamice și a livrărilor consiliate, pentru că oferă  flexibilitate și rapiditate în expedierea și ridicarea coletelor. Livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct Ship & Go preferat prin aplicația Cargus Mobile - din contul individual Cargus, prin landing page-ul de pe site sau direct prin intermediul curierului.

În rețeaua Ship & Go este disponibilă și soluția inovativă de plată prin intermediul link-ului, care reprezintă o premieră pe piața de curierat din România, facilitând plata online rapidă și sigură, fără numerar, pentru coletele ramburs. Astfel, Cargus simplifică și mai mult procesul de cumpărare și își sprijină clienții - magazinele online - care nu oferă, încă, această opțiune de plată pentru produsele lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related