Sphera Franchise Group inaugurează un nou restaurant KFC în București, în Colosseum Mall

Sphera Franchise Group inaugurează un nou restaurant KFC în București, în Colosseum Mall
  • În 1997, KFC deschide prima locație din România, în București;
  • Rețeaua ajunge astăzi la 94 de restaurante pe plan local, odată cu inaugurarea unei noi unități tip food court, în incinta Colosseum Mall;
  • Clienții beneficiază de o ofertă exclusivă, disponibilă în perioada 24-30 martie 2022, doar în restaurantul KFC Colosseum Mall;
  • De asemenea, odată cu această inaugurare, serviciul propriul de delivery al KFC, kfc.ro, va acoperi noi arii de livrare pe teritoriul Bucureștiului.

Sphera Franchise Group, operatorul în sistem de franciză al brandului KFC, își extinde portofoliul de restaurante și anunță inaugurarea unei noi unități în București, ca parte a strategiei de dezvoltare stabilită pentru anul 2022.

 În 1997, KFC a intrat pe piața din România, deschizând primul restaurant, la București – KFC Romană. De atunci și până în prezent, brandul a continuat să se dezvolte, iar în acest moment rețeaua numără 94 de unități la nivel național, atât de tip Drive-Thru, stradale, cât și food court,  fiind cel mai mare lanț din România ca număr de locații.

KFC Colosseum Mall – cel mai nou restaurant din portofoliu - este amplasat în zona de food court a Colosseum Mall, situat pe Șoseaua Chitilei nr. 284. Cu o suprafață de cca 160 mp, acesta este construit conform standardelor internaționale în ceea ce privește designul, digitalizarea și facilitățile oferite: kiosk-uri touchless de comandă, panouri digitale care afișează ordinea comenzilor și progresul lor, casă dedicată pentru ridicarea comenzilor plasate online (prin aplicația proprie de mobil, Click&Collect, precum și prin aplicațiile agregatorilor-parteneri). 

Clienții se pot bucura de produsele preferate zilnic, în intervalul orar 09:00 – 21:00, și pot opta atât pentru servirea în incintă, cât și pentru takeway. În plus, serviciul Click&Collect le permite consumatorilor să plaseze o comandă de oriunde și oricând, iar ulterior să preia din cel mai apropiat restaurant, în intervalul orar dorit.  

KFC Colosseum Mall este cel de-al doilea restaurant inaugurat la nivel național de la începutul acestui an și, totodată, cea de-a 94-a unitate din portofoliul local al brandului. Această nouă deschidere ne aduce cu un pas mai aproape de obiectivul de expansiune stabilit pentru anul 2022, respectiv atingerea pragului de 100 de unități pe teritoriul României și, de asemenea, acoperirea integrală a orașului București prin serviciul KFC Delivery. Aprecierea consumatorilor a fost întotdeauna unul dintre principalele motoare în dezvoltarea business-ului nostru. Suntem mândri de faptul că, prin eforturile susținute ale tuturor echipelor implicate, rămânem locul în care clienții revin mereu cu încredere și plăcere. Avem un angajament față de fanii noștri - să le oferim produse sigure și experințe plăcute, în fiecare zi, în toate restaurantele KFC - pe care îl onorăm cu profesionalism și responsabilitate”,  a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Odată cu această inaugurare, KFC creează 42 de locuri de muncă, în funcţii precum Lucrător Bucătărie, Casier, Manager și Asistent Manager. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru, principalele calități ale membrilor echipei fiind atitudinea pozitivă, motivația și dorința de dezvoltare în domeniu.

De asemenea,  venitul net la care se poate ajunge din a 3-a lună de colaborare  pentru postul de Crew member  este de 2.500 de lei . Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusul de performanță, conform criteriilor interne de acordare. 

În contextul actual, pe fondul relaxării măsurilor impuse de către autorități în ceea ce privește pandemia generată de Covid-19, sănătatea angajaților și a clienților rămâne o prioritate. Astfel, în toate restaurantele KFC din țară, sunt urmate în continuare o serie de măsuri de siguranță precum: igienizarea spațiilor de lucru și a zonelor frecventate de clienți, respectarea cu strictețe a procedurilor de spălare și igienizare a mâinilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related