#AllOutbySamsung e un statement pentru generația Z. O platformă de comunicare ce se desprinde de manuale sau de reguli. O umbrelă generoasă sau firul neon care unește sub același spirit toate proiectele și inițiativele de brand pentru noul val de creativitate. Semnată, conceptualizată și realizată de Leo Burnett prin divizia de content est.now pentru Samsung România.
De ce #AllOut? Pentru că funcționează ca un atribut dublu: un reason to believe în noua generație de doers, care dă totul pentru pasiuni, dar și o promisiune de brand – să fie la fel de tenace ca si Gen Z prin proiecte relevante, content și gadget-uri inovatoare cu fiecare lansare. #AllOut vorbește cu persoanele cu vârsta sub 25 de ani despre starea de entuziasm care te cuprinde atunci când descoperi ceva care îți place mult.
“Platforma All Out a venit ca un pas firesc pentru Samsung, un brand care a investit progresiv în ultimii ani pentru a înțelege și a încuraja Gen Z să-și urmeze pasiunile. După grămezile de knowledge strânse, 2022 promite să fie anul acțiunii all out, cu multe proiecte gândite special pentru a pune în valoare noua generație”, Andrei Nica, Group Creative Director, Leo Burnett.
Toate brandurile vor dintr-odată să vorbească cu Gen Z. Dar, în cazul Samsung, proiectele pentru ei există de mult timp. Local, comunicarea cu tinerii se face prin trei teme de interes pentru ei: gaming, muzică și content creation, iar proiectele deja demarate gravitează în jurul lor. Comicon și Bucharest Gaming Week sunt evenimentele la care Samsung a creat o recurență de participare, în timp ce Solve for Tomorrow - un proiect global de CSR pentru idei sustenabile gândite de elevi și-a premiat anul trecut primii câștigători vizionari. Iar Stream Your Dream este conferința anuală dedicată noilor creatori de conținut, upgraded la fiecare ediție să fie mai relevantă pentru cei care au o pasiune pentru content și vor să o transforme într-un job real.
„Publicul tânăr este un pilon important în strategia noastră de comunicare locală și vrem să facem tranziția de la proiecte individuale dedicate Generației Z, la a face lucruri împreună cu ei, la a le oferi un spațiu de creativitate și joacă. Totul, printr-o platformă integrată de comunicare - #AllOutbySamsung, care adună sub aceeași umbrelă inițiativele brandului pentru această audiență, despre care știm deja că nu răspunde la reteța clasică de marketing”, Simona Panait, Marketing Director, Samsung Electronics România & Bulgaria.
#AllOutbySamsung începe aici și acum cu un anti-manifesto. Cu o dedicație puternică pentru new comers. Video-ul eye-candy regizat de Andrei Mîndru a fost gândit pentru a fi cât mai ușor de despachetat pe toate platformele și este concentrat pe pasiunile trending ale momentului: de la skateboarding-ul recent introdus ca probă olimpică, la artiști de NFT-uri sau streaming de jocuri. Totul, într-un cadru unic: Rectoratul Facultății de Politehnică din București, o clădire a cărei arhitectură modernistă a devenit spațiul perfect pentru a capta esența #AllOut.
Platforma #AllOutbySamsung va fi activă pe Instagram, TikTok, Twitch, YouTube și Samsung.com. În curând, veți vedea cum arată definiția #AllOut conform @urbandicro, cum sunt zodiile #AllOut pe @mercur.retrograd, veți putea marca cu stickere pe Instagram Stories orice om/loc/brand/activitate vi se pare #AllOut, iar Silviu Faiăr va avea un segment în care prezintă Gen Z-eri super pasionați, pe cel mai popular stream din România.
Leo Burnett este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018, 2019, 2020 și 2021. În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pe care i-a deservit. Această perpetuă căutare a excelenței i-a adus agenției atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri din industrie, precum: Effie Europe, Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, EFFIE, FIBRA, Internetics și multe altele.