[New In Town] Roberta Pătrășcan: Ca să rămâi pe piața “bucuriilor”, unde oamenii se simt bine și pot avea amintiri plăcute de-a lungul anilor, trebuie să fii din ce în ce mai bun

[New In Town] Roberta Pătrășcan: Ca să rămâi pe piața “bucuriilor”, unde oamenii se simt bine și pot avea amintiri plăcute de-a lungul anilor, trebuie să fii din ce în ce mai bun

În Hygge, accentul e pus pe confort și relaxare, fiecare zi are vibe-ul unui weekend nesfârșit, iar starea de bine te urmărește pretutindeni. Când au ales numele pentru restaurantul lor, echipa Hygge Social Kitchen era sigură că vrea să ofere toate aceste lucruri alături de un meniu divers și calitativ. Mulți dintre oamenii care le trec pragul confirmă că atmosfera cozy din local se încadrează perfect în conceptul nordicilor. Ca să ajungă aici, au pus întotdeauna accentul pe atenția la detalii și deschiderea staff-ului care să te facă să te simți ca între prieteni. Sunt elementele despre care Roberta Pătrășcan, PR Manager-ul localului, crede că te ajută să îți faci un nume în sectorul Horeca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related