TikTok devine „Partener Oficial de Divertisment” al Eurovision Song Contest 2022

TikTok devine „Partener Oficial de Divertisment” al Eurovision Song Contest 2022

Uniunea Europeană de Radio și Televiziune, organizator al Eurovision Song Contest, a anunțat alegerea TikTok drept „Partener Oficial de Divertisment” pentru cea de-a 66-a ediție a evenimentului din luna mai. Comunitatea globală de un miliard de utilizatori TikTok va fi prezentă în inima evenimentului cu tematica „Sunetul frumuseții”, găzduit în orașul italian Torino.

În calitate de partener de divertisment, TikTok va sărbători muzica, artiștii, țările, istoria și evenimentul în sine, aducând magia Eurovision mai aproape de iubitorii de muzică din întreaga lume. Programele speciale, playlist-urile și conținutul din culise vor aduce publicul TikTok și creatorii săi în inima a ceea ce face din Eurovision cel mai vizionat, iubit și sărbătorit eveniment muzical din lume.

Dragostea comunității TikTok pentru Eurovision continuă să crească, cu un record de 3,7 miliarde de vizionări ale videoclipurilor postate sub hashtag-ul #Eurovision până în prezent. Dintre acestea, videoclipurile cu hashtag-ul #Eurovision2021 au înregistrat peste 1,4 miliarde de vizionări doar anul trecut. Comunitatea TikTok a ajuns pe platformă pentru a-și exprima entuziasmul pentru muzică și pentru a susține țările care participă. Creativitatea comunității a fost demonstrată în milioanele de videoclipuri create și distribuite la nivel global, prin care au celebrat tot ceea ce reprezintă concursul și pasiunea pe care o trezește în rândul fanilor din întreaga lume.

Prin acest parteneriat, fanii vor fi și mai aproape de artiști pe tot parcursul concursului, de la repetiții și până la Marea Finală. Astfel, experiența Eurovision de anul acesta va fi mai captivantă și mai profundă.

Cu o lună până la Marea Finală, Uniunea Europeană de Radio și Televiziune – organizator al concursului încă din 1956 - a confirmat că TikTok va transmite live cele două Semifinale și Marea Finală pe canalul Eurovision. Acestea vor fi prezentate într-un format unic creat special pentru TikTok, ce va îmbina imagini din concurs și din culise.

Comunitatea TikTok va avea acces la conținutul din culise de la primele repetiții ale artiștilor participanți exclusiv pe TikTok. De asemenea, echipele TikTok din Europa vor lucra cu artiștii din țările lor, iar un centru de conținut va fi lansat în aplicație pentru a sărbători și promova tot ceea ce înseamnă Eurovision, în apropierea show-urilor live de pe 10, 12 și 14 mai. Playlist-urile cu participanții vor fi afișate pe paginile de Sound ale TikTok și vor permite utilizatorilor să creeze și să distribuie propriile videoclipuri, dând viață muzicii concursului într-un mod pe care numai comunitatea TikTok îl poate realiza.

Contul TikTok al Eurovision va prezenta conținut exclusiv în fiecare zi pe parcursul concursului, inclusiv un videoclip zilnic cu momente importante, precum și imagini din culise, pe măsură ce concursul se desfășoară. Activități naționale dedicate pentru fanii TikTok vor fi dezvăluite în săptămânile următoare.

„Suntem entuziasmați să aducem magia și muzica Eurovision comunității noastre în acest an. TikTok este un loc al divertismentului și știu că mulți dintre creatorii noștri din toată Europa și nu numai se vor alătura acestui moment atât de iubit al muzicii și culturii. Vom aduce fanilor conținut exclusiv, îi vom lua în culise și îi vom aduce în inima spectacolului. Abia așteptăm să vedem cum va fi inspirată comunitatea noastră de către Eurovision anul acesta!”, a declarat Rich Waterworth, General Manager pentru Regatul Unit și UE, TikTok.

„Suntem încântați să facem din TikTok partenerul oficial de divertisment al Eurovision Song Contest 2022 și vom lucra îndeaproape pentru a crea conținut exclusivist și captivant. Comunitatea TikTok s-a alăturat cu entuziasm Concursului Eurovision anul trecut și acum așteptăm cu nerăbdare să le oferim acces fără precedent la cel mai mare eveniment muzical live din lume și să inspirăm o nouă generație de fani”, a adăugat Martin Österdahl, Executive Supervisor al Eurovision Song Contest pentru EBU.

Hashtag-ul #Eurovision2022 este acum live pentru fanii TikTok și Eurovision din întreaga lume, unde îți pot prezenta creativitatea și pot sărbători cel mai mare și mai iubit concurs muzical din lume. Pentru a fi parte din magia Eurovision, urmăriți @Eurovision. Numărătoarea inversă până la Torino începe pe TikTok.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Eurovision Song Contest este cel mai mare eveniment de muzică live din lume, organizat anual încă din 1956 de către Uniunea Europeană de de Radio și Televiziune (EBU), care reprezintă serviciile publice de mass-media din 56 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Membrii participanți aleg un cântec și un artist care să le reprezinte țara. Concursul din 2021 a atins peste 180 de milioane de telespectatori în peste 40 de piețe și alte milioane online.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related