Cu 15 proiecte noi în întreaga lume, progresul accelerează spre obiectivul de plantare a 100 de milioane de copaci, pe măsură ce sprijinul consumatorilor pentru cauze de mediu crește.
Mastercard extinde activitatea de reîmpădurire derulată de Priceless Planet Coalition și include 15 noi proiecte de restaurare, ajungând la un total de 18 la nivel global. Aceste proiecte vor accelera atingerea obiectivului de plantare a 100 de milioane de copaci. Dorința consumatorilor de a sprijini inițiativele care duc la schimbări pozitive pentru mediu este în creștere în întreaga lume. Potrivit datelor Institutului de Economie Mastercard, donațiile consumatorilor către organizațiile care protejează mediul au crescut cu 48,4% la nivel global în 2022, comparativ cu nivelurile din 2019, de dinainte de pandemie, depășind în general creșterea donațiilor către alte organizații.
Portofoliul de proiecte al Priceless Planet Coalition include o reprezentare geografică diversă în următoarele locații: Asia Pacific (Australia, Cambodgia, China, India, Filipine); America Latină (Brazilia, Columbia, Guatemala); Europa (Franța, Portugalia, Spania, Scoția); Orientul Mijlociu și Africa (Madagascar, Republica Democrată Congo, Kenya, Malawi, Emiratele Arabe Unite) și America de Nord (Mexic, Statele Unite).
Reîmpădurirea este recunoscută la scară largă drept una dintre cele mai de impact și mai rentabile modalități de a contracara în mod pozitiv schimbările climatice. Priceless Planet Coalition nu se concentrează doar pe plantarea de copaci, ci și pe regenerarea pădurilor în locurile cu cea mai mare nevoie și cu cel mai mare potențial să genereze un impact pozitiv asupra obiectivelor climatice, comunitare și de biodiversitate. Ghidată de partenerii săi de restaurare, Conservation International și World Resources Institute, Priceless Planet Coalition utilizează cele mai riguroase și bune practici bazate pe știință, pentru identificarea unor noi zone de implementare a proiectului, pentru selectarea speciilor de arbori adecvate și pentru asigurarea sănătății pădurilor pe termen lung prin monitorizare continuă, oferind totodată oportunități economice pentru comunitățile locale.
„Priceless Planet Coalition se concentrează pe abordarea urgenței crizei climatice globale, prin replantarea copacilor specifici fiecăror zone”, declară Jorn Lambert, Chief Digital Officer, Mastercard. „Prin colaborarea cu rețeaua globală de parteneri din cadrul Coaliției, suntem capabili să ne extindem în continuare lucrările de restaurare a pădurilor și să creăm acțiuni colective pentru planetă.”
Uniți în acțiunile climatice
Priceless Planet Coalition reunește companii, comunități și consumatori în acțiuni climatice și, în prezent, cuprinde peste 100 de parteneri la nivel global, inclusiv comercianți orientați către sustenabiltate, fintech-uri și bănci globale. Fiecare partener contribuie la finanțarea restaurării pădurilor prin campanii de implicare a consumatorilor și de donații care încurajează oamenii să ia măsuri favorabile climei sau să contribuie direct printr-o platformă de donații. De exemplu, în SUA, Mastercard a anunțat recent un parteneriat cu The Atlantic într-un spectacol captivant desfășurat în Los Angeles, A Forest For The Trees, conceput pentru a inspira publicul să-și regândească relația cu natura. Conservation International va planta un copac pentru fiecare bilet vândut la spectacol pentru a sprijini acțiunile de restaurare derulate de Priceless Planet Coalition.
„Există o recunoaștere din ce în ce mai mare a faptului că investițiile în conservarea și restaurarea mediului înconjurător sunt esențiale inclusiv pentru abordarea schimbărilor climatice”, spune Bo Lidegaard, istoric, diplomat, fost negociator pentru schimbările climatice și consilier al Priceless Planet Coalition. „Priceless Planet Coalition este concepută astfel încât să maximizeze impactul pentru planetă și este un model bazat pe știință, planificare și monitorizare de calitate.”
Implicarea în inițiativele de mediu este în creștere
Implicarea cosumatorilor în susținerea inițiativelor de mediu crește constant în întreaga lume. Informațiile recente de la Mastercard Economics Institute, care analizează tendințele macroeconomice prin prisma consumatorului, arată că donațiile către organizațiile de mediu au crescut în ultimii ani. Europa conduce acest trend, donațiile crescând în Marea Britanie (287%), Germania (101%), Belgia (97%), Irlanda (86%) și Italia (40%) în primul trimestru din 2022 față de aceeași perioadă din 2019, anterior pandemiei. În mod similar, țări precum Israel (121%), Canada (56%) și Australia (21%) au înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă în această perioadă.
Construirea unei economii digitale sustenabile
Prin inovare și parteneriate de încredere, Mastercard se angajează să construiască o lume mai incluzivă și mai sustenabilă, cu o economie digitală care să funcționeze pentru toată lumea, oriunde. Compania și-a accelerat recent calendarul net zero până în 2040 și și-a extins recent modelul de compensare pentru toți angajații, conectându-l la trei priorități globale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG). De asemenea, prin intermediul Global Sustainability Innovation Lab, Mastercard dezvoltă și o gamă de produse care facilitează un comerț mai sustenabil, precum și servicii pentru a-și ajuta clienții să aducă mai multe soluții ecologice consumatorilor din întreaga lume.
*Analiza Insitutului de Economie Mastercard a luat în considerare tranzacțiile agregate și anonime efectuate către organizații de caritate din cadrul rețelei Mastercard, concentrându-se pe piețele cu o calitate robustă a datelor care ține cont de istoria și volumul pieței.
Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.