[Optimism de business] Dadiana Ritea: La inceput nu am alocat destul de multi bani pentru promovare si marketing, cred ca asta am face diferit, daca am lua-o de la capat

[Optimism de business] Dadiana Ritea: La inceput nu am alocat destul de multi bani pentru promovare si marketing, cred ca asta am face diferit, daca am lua-o de la capat

Printre calitatile cele mai de pret al unui antreprenor se numara: dorinta de a invata continuu, deschiderea catre schimbare si acceptarea faptului ca adevarul absolut nu exista. Asta crede antreprenoarea Dadiana Ritea, care mai spune ca valorile personale stau si la baza business-ului, insa buna intelegere a mediului de afaceri si a consumatorilor sunt importante pentru atingerea obiectivelor.

Alaturi de Cosmin Ritea, Dadiana a creat in decembrie 2019 brandul Lampadaria Design. Nu aveau de unde sa stie ca, in urmatoarele doua luni de la start-up, o pandemie le va face munca mai dificila decat anticipasera. S-au adaptat, insa, la conditiile externe. Si-au inteles clientii, au gasit solutii sa ramana in piata. Si chiar sa se dezvolte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related