[E-players] Claudia Tocilă, Vola.ro: Trecerea prin pandemie a reprezentat un moment de reset și o revenire la agilitatea care ne permite să răspundem flexibil nevoilor create de această perioadă

[E-players] Claudia Tocilă, Vola.ro: Trecerea prin pandemie a reprezentat un moment de reset și o revenire la agilitatea care ne permite să răspundem flexibil nevoilor create de această perioadă

Piața de e-commerce este în continuă creștere în ultimii doi ani, însă doar brandurile care s-au aliniat vremurilor și-au păstrat clienții, și chiar s-au extins. În zona de turism online, Vola.ro rămâne un jucător important și este un business care se dezvoltă. Trecerea prin pandemie a fost pentru companie un moment de reset, de schimbări importante în structură și în procesele interne, dar și de testare a flexibilității, de adaptare la schimbările bruște, spune Claudia Tocilă, Head of Marketing la Vola.ro.

”Am avut o comunicare constantă și transparentă, care ne-a fost răsplătită prin încrederea clienților, păstrându-ne locul de lider al agențiilor de turism online, dar și unul dintre cei mai importanți jucători din industria turismului din România”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related