PepsiCo deschide înscrierile pentru programul de internship "Dare to Do More"

PepsiCo deschide înscrierile pentru programul de internship "Dare to Do More"

PepsiCo, companie globală care deține mărci precum PepsiMAX, Lay’s, Doritos și Quaker, lansează o nouă ediție a programului de internship pentru studenți „Dare to Do More” în Europa. Competiția desfășurată integral online invită studenții, proaspeții absolvenți și tinerii cu până la trei ani de experiență din întreaga regiune să își valorifice abilitățile antreprenoriale și să beneficieze de următoarele mari tendințe din industria FMCG. Anul acesta, participanții au sarcina de a propune un proiect de sustenabilitate de impact care să ajute businessul PepsiCo și de a-l prezenta liderilor PepsiCo. Candidații care ajung la etapa finală vor avea posibilitatea de a participa la un interviu pentru a obține un rol într-unul dintre programele de stagiu ale PepsiCo din Europa. În ediția din acest an, participanții din România vor concura pentru 2 roluri în cadrul departamentelor de Insights și eCommerce pentru un stagiu de doi ani.

Cu o perioada de înscriere care durează până la finalul lunii mai, inițiativa extrem de competitivă continuă să inoveze în cadrul schemelor tradiționale de recrutare, eliminând trimiterea CV-urilor pentru înscrierea în program, oferind astfel candidaților șansa de a-și evidenția personalitatea și abilitățile de gândire critică prin intermediul proiectelor propuse.

Pentru 2022, candidații selectați vor concura direct pentru primele trei premii suplimentare (gadgeturi digitale) la finalele europene desfășurate online.

Extinzându-și aria de acoperire, programul va fi disponibil în opt țări: România, Spania, Marea Britanie, Polonia,  Serbia, Belgia, Olanda și Turcia. Absolvenții de succes vor avea ocazia să lucreze cu echipe și colegi din întreaga lume pentru unele dintre cele mai mari branduri FMCG la nivel mondial.

“Și în acest an vom desfășura programul Dare To Do More care ne oferă posibilitatea să întâlnim pe unii dintre cei mai talentați tineri din România. În același timp, le oferim oportunitatea de a experimenta ce presupune activitatea la PepsiCo, să înțeleagă ce înseamnă o abordare sustenabilă în dezvoltarea unei companii într-o lume tot mai dinamică și mai schimbătoare“, declară Annie Grifftih-Swain, HR Director PepsiCo East Balkans.

“Mi-a plăcut fiecare parte a procesului Dare To Do More. Ceea ce a început ca o idee s-a transformat într-o experiență reală plină de învățare și provocări neașteptate. Din prima zi poți experimenta abordarea PepsiCo, atmosfera de aici te face să te simți susținut și încurajat de colegi geniali și prietenoși. Este fascinant să te alături echipei D&A într-un moment atât de crucial, când compania depune toate eforturile către digitalizare,”, declară Cari, DTDM 2021 Finalist, Data Analytics, Spain. 

"Sunt încântat de programul Dare To Do More și de oportunitățile care mă așteaptă. Expunerea la proiecte și provocări de afaceri într-un mediu multifuncțional, în timp ce deprinzi noi abilități legate de funcționarea lanțului de aprovizionare dintr-o perspectivă 360 este o experiență PepsiCo unică. În cele din urmă, motivația de a fi proactiv și de a conduce inițiative modelează o mentalitate adecvată pentru toți absolvenții,” declară Michalis, primul câștigător al DTDM 2021, Supply Chain, Grecia.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Viziunea noastră este de a fi lider global în vânzarea de alimente și băuturi cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care pune  sustenabilitatea în centrul abordării prin care compania va crea valoare și va crește operând în cadrul limitelor resurselor planetei, oferind inspirație pentru schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Cum funcționează programul Dare to Do More:

Prima etapă: Înscriere + Livrare Business Case

Prima etapă oferă candidaților posibilitatea de a obține o imagine din interior asupra vieții la PepsiCo. Printr-o experiență de învățare virtuală, absolvenții pot descoperi mai multe despre companie și despre agenda și obiectivele noastre pep+ pe site-ul DTDM. Când sunt pregătiți, absolvenții își trimit proiectul despre parteneriatul cel mai potrivit din punctul lor de vedere pentru PepsiCo. Candidații se pot înscrie online.

A doua etapă: Finala locală

A treia etapă: Alătură-te PepsiCo!

Pentru candidații selectați cărora li se oferă roluri la PepsiCo, programele lor de stagiu prin rotație vor începe în septembrie 2022. Începând cu un proces de înscriere și un eveniment de Bun venit, noul grup de tineri va face parte din programul nostru de ambasadori, primind sprijin, îndrumare și responsabilitate din prima zi.

A patra etapă: Finalele europene

Finaliștii din Europa vor fi invitați la o finală virtuală epică în care vor concura pentru a câștiga premii extraordinare, vor avea expunere în fața echipei de leadership PepsiCo, vor sărbători începutul de succes în cadrul companiei și se vor distra în tot acest proces.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related