Glovo semnează parteneriat cu Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse ale retailerului francez

Glovo semnează parteneriat cu Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse ale retailerului francez

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, semnează un parteneriat cu Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, și introduce în aplicație peste 20.000 de produse din aproximativ 28 de categorii de produse ale  retailerului francez.

Serviciul va fi disponibil, începând de luna aceasta, inițial doar în București, urmând ca în perioada următoare parteneriatul să fie disponibil la nivel național, în alte 22 de orașe unde Glovo este prezent. Valoarea minimă a comenzii este de 45 lei, iar timpul de livrare este sub 60 de minute. Locațiile din București care vor apărea în aplicație sunt: Militari, Băneasa, Berceni, Pallady și Obor.

Utilizatorii Glovo vor avea astfel ocazia de a achiziționa de la Decathlon peste 20.000 de produse precum mingi de baschet, mingi de fotbal, echipamente înot, rachete de tenis, încălțăminte de drumeție, ochelari de alergare, etc.

În perioada următoare, parteneriatul va fi prezent în alte 22 de orașe, precum: Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Mureș și Timișoara.

„Parteneriatul cu Decathlon s-a născut din dorința noastră de a transforma Glovo în aplicația care le oferă utilizatorilor noștri răspuns la nevoile lor diverse, într-un timp cât mai scurt. Ne bucură că reușim să facem acest lucru cu cei de la Decathlon și mai mult decât atât faptul că vom avea posibilitatea de a extinde parteneriatul la nivel național. Vrem ca prin toate eforturile noastre să fim aproape de utilizatorii noștri și să oferim cel mai bun serviciu și produse de calitate.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

„Decathlon inovează zilnic pentru a face sportul accesibil cât mai multor persoane. Astăzi decidem să venim în întâmpinarea clienților pentru care timpul este o resursă prețioasă. Prin parteneriatul cu Glovo, le oferim posibilitatea să maximizeze timpul petrecut făcând sport prin livrarea articolelor sportive necesare, ultra rapid, în maxim 60 de minute, acasă sau chiar pe terenul de sport.”, a declarat Bogdan Dorobanț, director proiect Decathlon România.

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online decathlon.ro, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând in permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta" Fabricat în România".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related