Ela Crăciun, parenting influencer: Cărțile pentru părinți s-au vândut în 20.000 de exemplare

Ela Crăciun, parenting influencer: Cărțile pentru părinți s-au vândut în 20.000 de exemplare

Cele trei cărți de parenting scrise de Ela Crăciun s-au vândut în 20.000 de exemplare, a anunțat autoarea pe conturile sale de socializare. Seria de “101 sfaturi de la specialiști” a avut un puternic impact după fiecare lansare și a generat un interes foarte mare pentru sfaturi venite din partea zecilor de medici și consultanți pe care autoarea i-a intervievat în cărțile sale.

  • 9 luni fără griji este un proiect editorial dedicat femeilor însărcinate și a fost lansat în urmă cu trei ani.
  • 12 luni fără griji este considerat ABC-ul proaspetelor mămici și părinți aflați la prima experiență cu un bebeluș. Cartea cuprinde sfaturile a 13 medici și specialiști și răspunde celor mai frecvente 101 întrebări din primul an alături de cel mic.
  • ”365 de mese fără griji este cel mai recent proiect editorial lansat de Ela Crăciun și conține 101 răspunsuri la întrebări despre alimentanția copilului și tot atâtea rețete sănătoase pentru întreaga familie.

Primele două cărți ale Elei sunt deja la a treia ediție, iar “365 de mese fără griji” se află printre cele mai vândute produse de pe Eshop-ul influencerului.

Cartea cu numărul 20.000 reprezintă, pentru mine, un moment emoționant. Toate proiectele editoriale la care am lucrat până acum s-au transformat într-o misiune. Îmi doresc să aduc publicului o informație verificată de specialiști, mai ales atunci când vorbim despre sănătatea copiilor. Mă bucur că cititorii au găsit utile aceste cărți și primesc, în continuare, foarte multe aprecieri de la mamele care au luat decizii informate, citindu-le”, a spus Ela Crăciun.

Tiparul editorial în care se încadrează cărțile influencerului este unul nou pe piața de carte pentru părinți. Ela a combinat experiența sa de mamă a trei copii de vârste diferite (15, 9 și 3 ani) cu reperele științifice, oferite de specialiști. De aceea, toate cărțile sale au fost realizate pe baza a 101 întrebări pe care autoarea le-a preluat din experiența proprie, dar și de la mamele care fac parte din comunitatea ei. Aceste întrebări au fost reperul de conținut, be baza căruia a fost dezvoltat întregul proiect.

De ce 101 întrebări?

Atunci când ai 101 de întrebări este mai degrabă o metaforă a faptului că nu stăpânești un subiect. Înseamnă că mulțimea nelămuririlor legate de un subiect te-a compleșit. Am observant acest lucru atunci când lucram la prima carte. Neliniștile, anxietatea de a aduce pe lume un bebeluș erau factori care estimpau de multe ori bucuria mamelor. Atunci mi-am dat seama că, în parenting, sunt mereu peste 100 de întrebări pe care o mama și le pune în fiecare zi. De aceea, la următoarele cărți am păstrat acest tipar, care le-a făcut mai ușor de citit și de înțeles”, mai spune autoarea.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related