L’Oréal Groupe anunță numirea Simonei Fîrtat în funcția de Senior Manager Communications and Engagement, Zona Europa, începând cu luna iunie a acestui an.
În cadrul L’Oréal Groupe, departamentul Corporate Affairs & Engagement (CA&E) are misiunea de a asigura recunoașterea companiei drept una dintre cele mai puternice și apreciate din industrie, o companie care Creează frumusețea care mișcă lumea: o frumusețe care aduce o creștere profitabilă, care este mai diversă și incluzivă, inovatoare și mai responsabilă față de planetă și societate. Zona Europa, care include țara de origine a grupului, joacă un rol semnificativ în îndeplinirea acestei misiuni.
Jurnalist și specialist în comunicare prin educație, Simona Fîrtat este un profesionist cu o experiență bogată. A lucrat pentru publicații de business timp de aproape 8 ani, apoi în consultanță în comunicare, ajutând pe parcursul a 9 ani diverse afaceri din sectoarele juridic, financiar, outsourcing, FMCG, industria construcțiilor și retail.
Simona s-a alăturat echipei L’Oréal, în calitate de Director Corporate Affairs și Engagement pentru filiala din România, în 2016. Pe parcursul acestor ani a construit reputația L’Oréal România ca lider respectat în domeniul frumuseții și al responsabilității.
Simona Firtat își va prelua noul rol de la 1 iunie 2022, pentru a continua să susțină și să perfecționeze echipele CA&E din zona Europa, valorificând inteligența colectivă și promovând scalarea celor mai bune practici.
Pentru L’Oreal România, dezvoltarea și promovarea talentelor locale este una dintre priorități, alături de crearea unui mediu de lucru incluziv.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 22 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.