Edenred este primul emitent care a început distribuirea cardurilor sociale pe care vor fi încărcate voucherele de 250 de lei acordate în programul național „Sprijin pentru România”

Edenred este primul emitent care a început distribuirea cardurilor sociale pe care vor fi încărcate voucherele de 250 de lei acordate în programul național „Sprijin pentru România”
  • Aproape 900.000 de persoane din regiunile Nord-Est și Sud-Muntenia vor beneficia de cardurile emise de Edenred, pe care vor fi încărcate voucherele de 250 de lei.
  • Rețeaua Edenred din cele două regiuni numără în prezent peste 15,000 de magazine alimentare și restaurante și este în continuă creștere, comercianții fiind invitați să se alăture programului.
  • Cardul poate fi utilizat doar pentru achiziționarea de produse alimentare și mese calde.

Edenred România este primul emitent care a început pe 9 iunie livrarea către Poșta Română a primei tranșe a cardurilor sociale pentru produse alimentare și mese calde oferite în programul național „Sprijin pentru România”, cu 6 zile în avans față de termenul asumat contractual, respectiv 15 iunie. În următoarele săptămâni, conform graficului de livrări asumat de Edenred, aproape 900.000 de persoane din regiunile Nord-Est (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui) și Sud-Muntenia (Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman) vor intra în posesia cardurilor Edenred.

Tichetele sociale oferite pe suport electronic au o valoare nominală de câte 250 lei, se acordă o dată la două luni până la finalul anului și sunt destinatate pentru achiziționarea de produse alimentare și mese calde. Pe măsură ce se livrează cardurile, se vor face mai multe încărcări până când toți beneficiarii și-au primit prima alocație.

„Edenred susține activ comunitățile locale, atât prin proiecte proprii, cât și prin implicarea în programe guvernamentale, iar participarea în programul național „Sprijin pentru România” este în linie cu angajamentul nostru de a contribui la creșterea calității vieții oamenilor, cu atât mai mult acum, când traversăm cu toții o perioadă dificilă. Ne-am alăturat acestei misiuni și ne-am mobilizat toate resursele, atât la nivel național, cât și la nivel european, pentru a putea emite într-un termen atât de scurt o cantitate impresionantă de carduri. S-au făcut eforturi foarte mari, cu atât mai mult cu cât ne aflăm într-o perioadă de criză globală a chip-urilor (semiconductori), dar știm că toate aceste eforturi sunt menite să vină în ajutorul persoanelor care au mare nevoie de tot sprijinul nostru”, a declarat Codruț Nicolau, Director General, Edenred România şi Benefit Systems.

Toate cardurile Edenred Social pentru Alimente vor fi oferite posesorilor, însoțite de o scrisoare informativă cu detalii despre obiectivul programului, dar și despre valabilitate și condiții de utilizare a cardurilor.

„Dincolo de angajamentele pe care ni le-am asumat, ne dorim să facem mai mult: vrem ca beneficiarii cardurilor sociale Edenred să aibă la îndemână toate informațiile necesare pentru a putea utiliza cu ușurință sumele. Astfel, în baza unui parteneriat între Edenred și Poșta Română, beneficiarii cardurilor Edenred vor primi prin intermediul factorilor poștali și o listă cu comercianții care acceptă la plată aceste carduri. Listele complete ale comercianților parteneri se vor regăsi și pe site-ul nostru, dar pentru că este posibil ca nu toți beneficiarii să aibă acces la internet, ne-am dorit să le transmitem și în format fizic.”, a declarat Codruț Nicolau, Director General, Edenred România şi Benefit Systems.

Cardurile pot fi utilizate doar pentru achiziționarea de produse alimentare și mese calde. În cele două regiuni pentru care Edenred emite carduri, rețeaua de parteneri numără peste 15,000 de magazine, o mobilizare impresionantă a micilor comercianți, care s-au alăturat rețelei în doar câteva săptămâni. Comercianţii care doresc să se alăture proiectului se pot înscrie pe pagina Înscriere comerciant rețeaua Edenred | Edenred sau la adresa de e-mail [email protected].

„Avem deja experiența implementării cu succes a unui program social prin intermediul tichetelor pe suport electronic: este vorba despre Programul „Mese Calde”, al căror beneficiari au fost 300,000 de persoane cu venituri modeste, cu vârsta de peste 75 de ani, precum și persoane fără adăpost. Programul este considerat un exemplu de bune practici de către Comisia Europeană, iar impactul său a fost semnificativ: peste 2,000 de POS-uri instalate în mediul rural în doar câteva luni, bătrânii au învățat să utilizeze un card pentru prima dată cu ajutorul primarului, al copiilor sau al livratorului, micii comercianți au făcut angajări suplimentare, iar unii chiar și-au crescut veniturile cu 10-15% față de anul 2019. Încurajez pe toată lumea să vadă mărturiile beneficiarilor acestui program, pentru că sunt impresionante. Suntem convinși că și programul actual „Sprijin pentru România” va avea un impact pozitiv considerabil”, a declarat Codruț Nicolau, Director General, Edenred România şi Benefit Systems.

 

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanta, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijina de asemenea fenomenul cultural prin cardurile culturale.

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related