Samsung România a câștigat patru premii în cadrul ediției de anul acesta a Romanian Contact Center Awards, singura competiție de profil dedicată specialiștilor din domeniul customer care.
Compania a primit titlurile de Best External Contact Center și Best Voice of the Customer Department. De asemenea, eforturile echipei au fost recunoscute prin alte două premii, unul pentru Best Support Center Team Manager și unul special pentru Tech Vision și Mindset.
,,Punem clienții și experiențele clienților în centrul activităților noastre. Obiectivul nostru principal este acela de a le fi alături, de a le oferi produse și servicii care să le ușureze viața de zi cu zi. Pentru ca noi să ne atingem acest obiectiv, este esențial să fim mereu atenți la nevoile oamenilor și să le acordăm asistență completă. Ne bucurăm că reușim să facem acest lucru împreună cu echipa noastră de customer care depune constant eforturi pentru a construi și menține o relație excelentă cu clienții noștri”, a declarat Ionuț Mirel Gherghe, Director al Diviziei de Customer Service Samsung.
Premiile au fost acordate în baza rezultatelor obținute la o serie de evaluări efectuate de un juriu de specialitate în rândul companiilor din industrii variante (banking, tech, pharma, turism etc.) înscrise în competiție.
Romanian Contact Center Awards este o competiție organizată de Contact Center Magazine și de Marketing Insiders Group care a ajuns în 2022 la a 13-a ediție. Competiția își propune să aducă în prim plan domeniile de customer care, contact center si outsourcing precum și specialiștii activi în aceste zone.
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.