- Cel mai recent milestone în călătoria de brand audio a Mastercard
- Album disponibil mai întâi pe Spotify, cea mai populară platformă de muzica din lume
Mastercard a lansat la Cannes Lions Festival of Creativity primul său album muzical numit Priceless®. Albumul, disponibil întâi pe Spotify și ulterior pe alte platforme de streaming, conține 10 melodii compuse de 10 artiști din întreaga lume. Fiecare piesă încorporează melodia recognoscibilă a identitatii audio Mastercard.
Pentru a-și spori angajamentul față de fanii muzicii și talentele emergente, Mastercard și-a unit forțele cu platforma de creație muzicală Beatclub a apreciatului producător Timbaland. Inspirați de melodiile originale dezvoltate pentru albumul Mastercard, noii creatori de muzică Beatclub au fost îndrumați de Timbaland în timp ce remixau două piese remarcabile.
„Primul nostru album muzical care cuprinde munca inspirațională și originală a 10 artiști în ascensiune duce abordarea noastră inovatoare de branding audio la un nivel și mai înalt, de neegalat”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer Mastercard și Președinte Healthcare. „Din Algeria până în Australia și din Slovenia până în Suedia, fiecare dintre artiști a integrat melodia noastră în piesele lor și a creat ceva de care suntem cu toții cu adevărat mândri! Sperăm ca și alții să se bucure de aceste cântece la fel de mult ca noi.”
Ca parte a colaborării cu Beatclub, Mastercard va achiziționa și va oferi abonamente timp de un an pe platforma Beatclub pentru sute de noi creatori din comunități dezavantajate.
„Acest parteneriat a fost o potrivire naturală, având în vedere obiectivul comun al Mastercard și Beatclub de a sprijini artiștii și industria”, a spus Timbaland. „Împreună ridicăm noua generație de artiști prin puterea muzicii și a mentoratului. Furnizarea de platforme, instrumente și conexiuni cu scopul de a ajuta creatorii să-și urmeze pasiunile deschide uși prin care nenumărați artiști pot să pătrundă într-o industrie care este adesea impenetrabilă.”
Mastercard a colaborat îndeaproape cu producătorul executiv Niclas Molinder pentru a găsi artiști care acoperă o varietate de culturi, limbi și genuri – un element central al identității albumului. Fiecare artist a avut sarcina de a încorpora melodia brandului în cântecul său, demonstrând modul în care brandingul audio poate fi folosit în mod inovator. Albumul complet va cuprinde piese de la artiști în ascensiune, precum Michael Rice (Marea Britanie), Shiraz (Liban), Good Harvest (Suedia), Alma Lake (Columbia/SUA), Raees (Algeria), Tejas (India), Nadine Randle (Marea Britanie/Suedia), Tania (Australia), Elle B. (SUA) și Amaya (Slovenia).
Albumul va fi prezentat la o petrecere de lansare alături de Spotify, partenerul de lansare exclusiv al Mastercard și cea mai populară platformă audio din lume, cu 422 de milioane de utilizatori în 183 de piețe. În calitate de lider global în industria sa, Spotify se angajează să ridice și să sprijine artiștii în ascensiune și le va oferi o platformă și mai mare ca aceștia să se conecteze cu un public global robust de ascultători și fani.
Mastercard are o relație de lungă durată cu industria muzicală, prin intermediul platformei Priceless și lucrează cu artiști precum Jennifer Hudson, SZA și alții.
Björn Ulvaeus din trupa ABBA, co-fondator al Sessions, o platformă care sprijină creatorii de muzică și partener Beatclub, a declarat: „Albumul unic al Mastercard și parteneriatul cu Beatclub pun în lumină sprijinirea artiștilor și creatorilor aflați la început de drum, ceea ce îi va ajuta pe acești interpreți talentați să devină recunoscuți la scară globală.”
Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.