Maya Pop a lansat piesa „Ce-a Fost ieri”

Maya Pop a lansat piesa „Ce-a Fost ieri”

Maya Pop a lansat piesa “Ce-a Fost Ieri” alături de labelul DeMoga Music. Ea este o artistă fresh, în plină ascensiune, câstigătoarea emisiunii HitPlay, prima emisiune 100% digitală și o creatoare de conținut foarte populară în mediul digital.

“Experiență filmării cu Maya a fost foarte frumoasă., a fost simplu. Maya a înțeles foate bine rolul ei din videoclip, personajele. Tot ce s-a întâmplat în spate din punct de vedere tehnic, make up, styling a ajutat-o să între mai bine în pielea personajelor. Conceptul a pornit de la o zona de cyberpunk, mi-am dorit o distopie pe care să o putem controla în spațiul Ireal cu un mix între digital și set up real.”, a declarat Isabella Szanto, regizor.

Melodia a fost co-produsă în studiourile DeMoga Music de Marius Moga și Ștefan Ioniță. Videoclipul este filmat pe platourile Ireal.ro, iar tematica clipului este conturată în jurul trendului cyberpunk. Clipul este regizat de Isabella Szanto și este făcut ca un trailer de film gammificat. Artista transcede în 3 lumi diferite. Paralela între piesă și videoclip este conturată în jurul tematicii temporale prezent-viitor. Prezentul este reprezentat de Maya la începutul videoclipului și viitorul este portretizat în scenariile cyberpunk, în care accentul este pus pe elementele digitale.  

 

“Cu piesa „Ce a fost ieri” poate rezona oricine. Cu toții avem un „ieri” pe care nu îl putem uita și care ne-a marcat, mai mult sau mai puțin, iar eu cânt despre el. Iubesc piesele în al căror mesaj mă pot regăsi și îmi doresc din suflet ca oamenii să simtă același lucru față de piesa mea. Clipul îmbină realitatea pe care o trăim cu toții cu realitatea virtuală. Odată cu dezvoltarea tehnologiei, realitatea noastră va deveni „ce a fost ieri” și, ușor, ușor, facem trecerea către o eră digitală.”, Maya Pop.

“Am lucrat ușor cu Maya. Mesajul piesei este un mix între nostalgia unei relații trecute și entuziasmul unei noi relații . Am lucrat alături de echipa de producție DeMoga Music pentru a găși un mesaj autentic pentru Gen Z.”, a menționat Isabella Szanto.

Piesa a fost lansată la Cinema City Cotroceni pe marele ecran de cinema, la eveniment fiind prezențți membrii echipei DeMoga Music, Vodafone, prieteni și invitați speciali.

Piesa Mayei Pop este disponibilă pe toate platformele digitale de streaming, iar videoclipul poate fi vizionat pe canalul oficial de YouTube DeMoga Music.

Label-ul DeMoga Music este prezent pe piața muzicală din România din anul 2003 și s-a remarcat drept un hub creator de artiști și proiecte muzicale de success, printre care: Marius Moga, Morandi, What’s Up, ADDA, Liviu Teodorescu, Sebastian Dobrincu și mulți alții. DeMoga Music Publishing cuprinde un roster de peste 20 de compozitori și producători. Catalogul DeMoga Music Publishing conține peste 500 de titluri muzicale, dintre care, un număr mare de piese number one și hit-uri în top zece, dar și numeroase sincronizări în zona de advertising și film.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related