Noua colecție H&M x LEGO® introduce imprimeuri zglobii cu emblematicele cărămizi LEGO®. Culorile vii, designul distractiv și minifigurinele zâmbitoare LEGO au fost folosite în întreaga colecție pentru a le permite celor mici să se exprime prin modă.
Colecția a fost creată pentru a aduce un omagiu imaginației fără limite a copiilor și a fost inspirată de creativitatea jocului cu LEGO în cei 90 de ani ai brandului. Linia pentru copii include hanorace, tricouri, rochii, fuste, pantaloni scurți, compleuri asortate și accesorii alburii, verde deschis, roz-piersică, mov și desigur, în culorile vii ale cărămizilor LEGO®, inspirația întregului design.
„Ne bucurăm că lansăm această colaborare alături de Grupul LEGO, o companie cu valori mutuale, cu care împărțim convingerea că toți copiii au dreptul să fie ei înșiși. Aceste valori au fost personificate în colecția colorată și vesselă, H&M x LEGO®. Prin colaborarea cu Grupul LEGO, un brand care sărbătorește joaca, creativitatea și ingenuitatea copiilor, oferim copiilor articole de îmbrăcămite care îi încurajează să rămână la fel de curioși și să nu se oprească din explorat.”, a declarat Sofia Löfstedt, Head of Kidswear Design în cadrul H&M.
„Suntem încântați de parteneriatul cu H&M cu ocazia aniversării noastre de 90 de ani și de faptul că putem veni în ajutorul copiilor care vor să fie mai creativi în materie de articole vestimentare. Vitrinele noastre din întreaga lume vor dezvălui această colaborare – atenție la cărămizile emblematice! În cadrul Grupului LEGO suntem de părere că toată lumea poate construi, de aceea sărbătorim această colaborare invitând oameni de toate vârstele să ni se alăture în magazinele H&M partenere din întreaga lume. În Hamburg, Londra și New York vom transforma vitrinele folosind peisaje construite din piese LEGO și vom invita clienții să își aducă propria contribuție artistică în magazine. Sperăm că toată lumea se va simți inspirată și va aloca un moment pentru a se juca și pentru a împărtăși propriile creații cu alți pasionați de fashion care se vor afla în magazine.”, a menționat Tina Walsh, Head of Retail Marketing, Licensing &Extended Line în cadrul Grupului LEGO.
Colecția H&M x LEGO® va fi disponibilă în magazinele partenere și online, pe hm.com, începând cu 30 iunie 2022. Vitrinele și activitățile de construire vor avea loc în următoarele locații:
- H&M Hamburg Spitalerstrasse 12 pe 1-2 iulie
- H&M NYC Fifth Avenue pe 14 iulie
- H&M London Westfield Stratford pe 16 iulie
Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine, prin joacă și învățare creativă. Sistem de joc LEGO, care are la bază cărămizile LEGO®, le permite copiilor și fanilor de orice vârstă, să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina. Grupul LEGO® a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Numele este derivat din două cuvinte daneze, LEg GOdt, cu semnificația „Joacă-te bine”. Astăzi, Grupul LEGO continuă să fie o companie de familie, cu sediul central în Billund. Produsele LEGO sunt comercializate în peste 140 de țări din întreaga lume.