Valoarea maximă a tichetului de masă devine 30 de lei pentru fiecare zi lucrată, de la 1 iulie 2022

Valoarea maximă a tichetului de masă devine 30 de lei pentru fiecare zi lucrată, de la 1 iulie 2022
  • Valoarea nominală maximă a tichetului de masă pe care angajatorii o pot oferi angajaților crește la 30 lei per angajat, pentru fiecare zi lucrată, din luna iulie a acestui an. De asemenea, angajatorii pot alege să acorde retroactiv diferența dintre suma pe care au acordat-o deja în luna iunie și valoarea nominală maximă.
  • 3 din 4 angajați consideră că tichetele de masă sunt o componentă indispensabilă a pachetului extrasalarial, iar 3 din 5 urmăresc acest beneficiu la schimbarea locului de muncă.
  • Majorarea se realizează în contextul impactului economic generat de mai mulți factori, precum pandemia Covid-19, criza energetică sau scăderea puterii de cumpărare cauzate de inflație.
  • Cardurile de tichete de masă pot fi folosite într-o rețea în continuă creștere de parteneri Edenred, care include magazine alimentare, platforme online de livrare și restaurante, fiind ideale pentru pauza de prânz la locul de muncă.

Edenred România anunță că, începând cu data de 1 iulie, valoarea maximă a cardurilor Edenred Ticket Restaurant se majorează de la 20,17 lei la 30 de lei pentru fiecare zi lucrată / angajat.

În contextul economic actual, majorarea tichetelor de masă vine ca o necesitate și este cuprinsă în pachetul de măsuri socio-economice „Sprijin pentru România”, propus de Guvernul României. Tichetele de masă reprezintă o indemnizaţie zilnică de hrană şi pot fi acordate salariaţilor de către companiile angajatoare, valoarea lor fiind scutită de taxe salariale.

„Toate sectoarele de activitate au fost afectate de fluctuațiile economice și evenimentele din ultima perioadă. Iar atât angajatorii, cât și angajații din România au resimțit din plin impactul, mai ales anul acesta. De aceea, salutăm majorarea valorii tichetului de masă și credem că reprezintă un sprijin real pentru angajați, pentru că susține puterea lor de cumpărare, în raport cu valurile repetate de creștere a prețurilor. În același timp, majorarea vine în sprijinul angajatorilor, care se confruntă cu o nouă destabilizare a pieței muncii, iar atragerea și loializarea angajaților devine o temă din ce în ce mai presantă și o prioritate de prim nivel. Observăm tot mai multe companii care includ acest beneficiu în pachetul extrasalarial oferit angajaților, optând pentru valoarea maximă”, a declarat Codruț Nicolau, Director General, Edenred România şi Benefit Systems.

Conform unui studiu de percepție realizat de către Exact Business Solutions, la cererea Asociației Profesionale a Emitenților de Tichete (APET), în decembrie 2021, 6 din 10 companii considerau că valoarea tichetelor de masă ar fi trebuit să crească, pentru a le asigura angajaților o alimentație corespunzătoare, iar 87% dintre angajatori consideră că tichetele îmbunătățesc calitatea vieții angajaților. În ceea ce privește angajații, 74% dintre aceștia au afirmat că tichetele de masă sunt o componentă indispensibilă a pachetului salarial, iar 60% dintre respondenții care vor să își schimbe locul de muncă vor tichete de masă în pachetul de beneficii salariale.

Angajații care primesc carduri de masă le pot utiliza în cadrul unei rețele extinse de parteneri Edenred, care include supermarketuri și magazine alimentare, numeroase restaurante din întreaga țară și platformele online de livrare Tazz și Freshful by eMag.  

Mai mult, cardurile de masă pot fi înrolate în aplicațiile MyEdenred, Google Pay (pentru utilizatorii Android) sau Apple Pay (pentru utilizatorii iOS), iar astfel plățile se pot face contactless, cu cardul, telefonul mobil sau smartwatch-ul.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanta, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijina de asemenea fenomenul cultural prin cardurile culturale.

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2021, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe. 

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related