TikTok publică Raportul pe Q1 din 2022 pentru Aplicarea Regulilor Comunității. Peste 102 milioane de clipuri au fost șterse în primele trei luni din 2022

TikTok publică Raportul pe Q1 din 2022 pentru Aplicarea Regulilor Comunității. Peste 102 milioane de clipuri au fost șterse în primele trei luni din 2022

TikTok anunță astăzi cel mai recent <<Raport pentru Aplicarea Regulilor Comunității >> care oferă informații despre volumul și natura conținutului șters de pe TikTok în primele trei luni din an. Compania lansează aceste rapoarte trimestriale pentru mai multă transparență și pentru a face din TikTok un spațiu sigur, primitor și distractiv pentru comunitatea globală. În primul trimestru din 2022 au fost șterse 102 milioane de clipuri, ce reprezintă aproximativ 1% din totalul clipurilor încărcate pe TikTok.

Raportul este acum mai complex și arătă responsabilitatea față de comunitate. De exemplu, TikTok raportează acum că 30 de piețe, printre care se numără Rusia și Ucraina, au cel mai mare volum de clipuri șterse, ce reprezintă aproximativ 80% din volumul total de clipuri șterse. Raportul include și noi grafice pentru activitatea conturilor de spam și engagement fals.

În noul raport, platforma prezintă eliminările în funcție de sub-categorii. De pildă, TikTok publică pentru prima oară volumul conținutului șters pentru Ideologie inspirată de ură și pentru Atacuri și injurii, cele două sub-categorii din politica de Comportament motivat de ură. Toate sub-categoriile prezintă procentul pentru conținutul șters proactiv, cu zero vizualizări și conținutul șters în mai puțin de 24 de ore.

Un exemplu concret este sub-categoria Stupefiante, substanțe controlate, alcool și tutun din politica Activități ilegale și mărfuri reglementate care are următoarele rezultate: 94.2% din clipuri au fost șterse proactiv, 86.6% din clipuri au fost șterse când aveau 0 vizualizări, 89.5% au fost șterse în mai puțin de 24 de ore. Aceste cifre sunt disponibile pentru a fi descărcate în formate compatibile cu diferite programe, pentru a fi analizate apoi de cercetători, profesori universitari și societatea civilă.

În contextul războiului din Ucraina, acest raport arată și eforturile prin care TikTok își protejează platforma și comunitatea. Raportul include informații despre conținutul și conturile șterse de la începutul invaziei și până la finalul lunii martie, precum și informații verificate și clasificate. De pe 24 februarie și până la finalul primului trimestru în 31 martie 2022, echipa TikTok a luat măsuri pentru siguranța comunității:

  • Echipa de safety dedicată războiului din Ucraina a șters 41.191 de clipuri, dintre care 87% au încălcat politicile împotriva dezinformării. Cele mai multe dintre ele (78%) au fost identificate proactiv.
  • Partenerii de fact-checking au ajutat la evaluarea a 13.738 de videoclipuri la nivel global.
  • TikTok a etichetat conținutul de la 49 de conturi ale unor publicații controlate de Rusia.
  • TikTok a identificat și eliminat 6 rețele și 204 conturi la nivel global pentru eforturi coordonate de a influența opinia publică și de a induce în eroare utilizatorii cu privire la identitățile lor.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related