[Noii antreprenori] Roxana Damaschin-Țecu: Cred că oamenii sunt mult mai atenți la promisiunea pe care o face un brand și urmăresc modul în care acea promisiune este livrată

[Noii antreprenori] Roxana Damaschin-Țecu: Cred că oamenii sunt mult mai atenți la promisiunea pe care o face un brand și urmăresc modul în care acea promisiune este livrată

Roxana Damaschin-Țecu este unul dintre antreprenorii români care nu se gândesc doar la profit pentru bussines-ul lor, ci și la ce problemă a comunității ar putea rezolva acesta. A deschis la Timișoara OilRight, un brand care vine cu soluții pentru două probleme: gradul foarte mic de angajare a oamenilor cu dizabilități și nivelul ridicat de poluare cauzat de uleiul alimentar aruncat la întâmplare.

A învățat multe de când este antreprenor, a reușit să structureze și să adapteze modelul de afacere atrăgând finanțare încă de la început, iar acum se obișnuiește cu postura din care deleagă sarcinile. OilRight este un brand sustenabil de lumânări parfumate realizate din ulei alimentar uzat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related