- Proiectul, aflat în prima etapă de dezvoltare, este disponibil în orașele București, Brașov, Iași, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Pitești, Târgoviște, Ploiești, Constanța, Brăila, Focșani, Roman și Piatra Neamț;
- Utilizatorii Glovo se pot bucura de cea mai extinsă gamă de produse cuprinsă în aplicație - 20.000 de produse comercializate de Carrefour.
Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, încheie un parteneriat strategic cu hypermarketurile Carrefour și oferă posibilitatea utilizatorilor de a comanda din 20.000 de produse comercializate de retailerul francez. Prima fază de a proiectului include 15 magazine în București (Băneasa Shopping City), Brașov (Calea București, Nr. 107), două în Iași (Era Shopping Park și Felicia Commercial Center), Drobeta-Turnu Severin (Bd. Mihai Viteazul, Nr. 78), Târgu Jiu (Shopping City Târgu Jiu), Râmnicu Vâlcea (Shopping City Râmnicu Vâlcea), Pitești (Supernova Shopping Center), Târgoviște (Dâmbovița Mall), Ploiești (Prahova Value Centre), Constanța (Tom Shopping Mall), Brăila (Brăila Mall), Focșani (Focșani Mall), Roman (Str. Mihai Viteazul, Nr. 3) și Piatra Neamț (Shopping City Piatra Neamț).
Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la hypermarketul Carrefour, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Serviciul este disponibil la nivel național în 14 orașe, utilizatorii Glovo având astfel posibilitatea de a comanda de la cele 15 hypermarketuri ale retailerului francez din România, incluse în parteneriat.
În aplicația Glovo sunt listate 20.000 de produse alimentare și nealimentare comercializate de Carrefour, din 22 categorii de produse precum legume și fructe, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și produse pentru animalele de companie. Utilizatorii Glovo se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, oferind atât opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, cât și numeroase oferte. Astfel, portofoliul Carrefour din Glovo pune la dispoziție o gamă variată de fructe și legume proaspete de sezon, românești, mărci proprii, produse bio, o selecție extinsă de vinuri în zona WineSquare, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și preparate și produse proaspete locale și internaționale, perfect aliniate la tendințele de consum.
„Ne bucurăm că am adăugat Carrefour listei noastre de parteneri importanți din retail și că putem duce mai departe promisiunea noastră de a fi cât mai aproape de nevoile utilizatorilor Glovo. Ne dorim ca, prin toate eforturile noastre, să oferim cel mai bun serviciu de pe piață și căutăm în permanență modalități de îmbunătățire a experienței de consum,” a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
„Carrefour România a jucat întotdeauna un rol activ în piață, anticipând tendințele consumatorilor și răspunzând cu servicii și funcții inovatoare de shopping pentru a îmbunătăți experiența clienților, atât în magazin cât și online. Acest lucru se traduce în planuri care ne susțin strategia de extindere și dezvoltare, pe de o parte, și într-o deschidere către noi proiecte și parteneriate care răspund cel mai bine nevoilor clienților, pe de altă parte. Proiectul cu Glovo ne reconfirmă poziția strategică pe piața de e-commerce în categoria grocery și va reflecta portofoliul larg de produse cu care ne-am obișnuit clienții din formatul nostru extins de magazin la aceleași prețuri de hypermarket. În acest moment, suntem într-o primă etapă de implementare a proiectului cu obiective clare de extindere la nivel național în perioada următoare. Avem o colaborare solidă cu Glovo pe alte piețe și suntem încrezători în evoluția acestui proiect,” a declarat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
Carrefour este prezent la nivel internațional în aplicația Glovo cu magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic, în țări precum Spania, Italia, Polonia, Maroc, Georgia, Kenya, Uganda, Tunisia, Armenia.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.