Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, a lansat la nivel național campania promoțională Bine faci, bun câștigi, susținută de mărci cu tradiție din portofoliul companiei. Campania a avut startul la începutul lunii iulie și este planificată în două valuri, între 1 iulie – 15 august și între 15 septembrie – 15 noiembrie.
„Anul acesta continuăm Tradiția de a face fapte bune, după cum ne-am obișnuit, împreună cu echipa, partenerii și consumatorii, prin intermediul mărcilor și produselor Unilever. În cadrul Unilever, ne încurajăm colegii să facă în fiecare zi cel puțin un gest mic, dar benefic pentru ei înșiși sau pentru mediul înconjurător. Ne dorim să transmitem aceeași încurajare și consumatorilor români, care interacționează atât de des cu produsele noastre, să le amintim că faptele lor mărunte, în timp, se vor transforma în schimbări pozitive în societate, fie că alegem să reciclăm, să evităm risipa alimentară sau să minimizăm impactul gazelor de eșapament asupra mediului. Strecurăm aceste încurajări în cadrul campaniei noastre naționale, ce reunește mărcile noastre cu tradiție și unele dintre cele mai apreciate produse de către consumatorii români.”, a declarat Ioana Dincă, Channel and Category Development Lead South Central Europe
Bine faci, bun câștigi oferă consumatorilor, alături de produsele cu tradiție ale companiei, șansa de a câștiga premii care îi pot încuraja să facă un bine mediului înconjurător și societății – autoturisme hybrid și premii în bani. Campania a avut startul la începutul lunii iulie și este planificată în două valuri, între 1 iulie – 15 august și între 15 septembrie – 15 noiembrie.
- Cum te poți înscrie în campanie?
- Cumpără minimum două produse din mărci diferite Unilever pe același bon fiscal
- Înscrie bonul sau factura fiscală pe unilevertepremiaza.ro
- Poți câștiga prin tragere la sorți un autoturism hybrid sau un premiu în bani
- Tradiția de a face bine prin brandurile și produsele Unilever
Anul trecut, Unilever a lansat campania “Verde la fapte bune”, prin care a sărbătorit cele mai importante momente din cei 30 de ani de activitate pe piața locală.
Alături de acțiunile desfășurate pentru comunitățile din România, compania a adresat și problemele cu care se confruntă țara noastră în ceea ce privește schimbările climatice și mediul înconjurător. În anul 2021, în cadrul unei ample acțiuni de împădurire, Unilever și Plantăm fapte bune în România au plantat, într-o zonă deșertică din județul Dolj, câte un copac pentru fiecare bon sau factură înscrise în promoția națională „Verde la fapte bune”, parte din iniațiativa Unilever de a planta 300.000 de arbori până la finalul anului 2022.
Bine faci, Bun câștigi este al doilea proiect lansat de Unilever sub umbrela Tradiția de a face bine.
Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrându-se pe branduri care au o misiune clară, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea în comunitate și investițiile pentru protejarea mediului, pentru grija față de cetățeni și angajați, dar și pentru investițiile în promovarea unui stil de viață echilibrat și sustenabil.
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 190 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.