Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500% față de finalul anului trecut

Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500% față de finalul anului trecut
  • Peste jumătate dintre aceste abonamente au fost încheiate pe o perioadă de 24 de luni.
  • Mai bine de 20% dintre companii au ales opțiunile complexe, cu peste 100 de colete pe lună.
  • Opțiunea dedicată companiilor, cu scut antiinflație, reduce costurile de livrare cu până la 80%.

În 2021, Cargus a lansat abonamentul cu livrări incluse, opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, care reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce. Produsul s-a dovedit o soluție avantajoasă și preferată de companii într-un context economic complex: în perioada octombrie 2021 – iunie 2022, abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în ultimele trei luni (aprilie-iunie 2022) față de finalul anului trecut (octombrie-decembrie 2022)

Mai mult, 58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.

“Inovăm și ne adaptăm constant la nevoile companiilor. Am lansat abonamentul cu livrări incluse din dorința de a fi un partener pentru antreprenorii din e-commerce, care au nevoie de o predictibilitate mai mare asupra costurilor, inclusiv cele de curierat, și de suport pentru a-și putea continua activitatea. La nivel internațional, vedem deja un interes crescut pentru servicii pe abonament, atât din partea cumpărătorilor, cât și din partea companiilor. Mă bucur că produsul a fost îmbrățișat de mii de companii și că, în felul acesta, contribuim la dezvoltarea industriei de e-commerce”, a declarat Olivier van Houtte, CEO Cargus.

De asemenea, companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. Analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța. 

Opțiune nouă pentru antreprenori

Cargus a lansat recent o nouă opțiune destinată firmelor și companiilor, care pot expedia colete la prețuri deosebit de avantajoase. Abonamentul reduce costurile de expediție pentru comercianți și antreprenori, stabilind un preț fix pe toată perioada contractului (12 sau 24 de luni) pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe sau taxă de combustibil. Astfel, costurile de livrare devin competitive și eficiente pentru antreprenorii din e-commerce.

Abonamentul lunar ajută companiile să trimită de la 20 la 200 de colete lunar, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere. Pentru expedierile în rețeaua de peste 750 de puncte SHIP & GO prețul poate ajunge chiar și la 6,42 lei/colet.

Mai mult, comercianții nu trebuie să își facă griji pentru fluctuațiile sezoniere – toate expedierile neutilizate într-o lună se pot reporta și folosi atunci când este nevoie, iar coletele extra au un preț redus. Abonamentele cu livrări incluse reprezintă totodată și un scut anti-inflație pentru comercianți. Pe scurt, abonamentul le oferă companiilor predictibilitate și eficiență.

De asemenea, Cargus oferă companiilor și o serie de servicii inovatoare și  valoroase pe piața de curierat din România. Cumpărătorii pot beneficia de opțiunea de plată cu cardul la livrare, datorită investiților in echipamentele curierilor. Mai mult, prin aplicația Cargus Mobile, utilizatorii au vizibilitate completă asupra statusului livrărilor, pot redirecționa coletele către un punct SHIP & GO din proximitate sau pot accesa printr-un singur click opțiunea de Quick Return - disponibilă destinatarilor finali - care eficientizează procesul de retur. Foarte curând, opțiunea va fi disponibilă și magazinelor online, astfel încât să poată avea acces direct la procesul de retur al clienților.

Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus este prima companie de curierat de pe piață românească. În prezent, compania numără peste 5.000 de angajați și colaboratori, oferă servicii de curierat cu livrare la adresa, dar și printr-o rețea națională de sute de locații SHIP & GO, unde clienții pot ridica sau trimite pachete, deține 5 centre naționale de sortare, 51 de centre operaționale și o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.

La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creștere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related