Primul live shopping organizat de brandul Adinish împreună cu influencerul Ela Crăciun a generat vânzări record și un interes foarte mare din partea publicului pentru acest timp de activare. Timp de o oră, Ela Crăciun a prezentat live produsele Adinish folosind un mix de canale precum Facebook, Youtube, Instagram și Tik Tok. Până la finalul zilei, codul de 30% discount a fost folosit de 200 de persoane, generând un venit de peste 50.000 euro pentru această activare.
Live shopping face parte din strategia de comunicare a brandului de parenting, care a folosit parteneriatul de lungă durată cu Ela Crăciun pentru a comunica direct cu consumatorii săi.
"Relația noastră cu clienții a fost mereu una personală. Tot ce creăm în magazinul nostru este dedicat clientului care își dorește o experiență de parenting completă. Grija pentru cei mici și iubirea pentru produse de calitate sunt îmbinate în toate colecțiile noastre. De aceea, sesiunea de live shopping a fost un bun prilej de a afla direct de la clienți care sunt întrebările cele mai frecvente legate de produsele noastre. Mai mult, am aflat ce îi determină să finalizeze o achiziție în mediul online și care sunt canalele sociale care ne-au adus cele mai multe comenzi", spune Adina Fodalger, fondator Adinish.
Adinish.ro a vândut în sesiunea de live shopping toate tipurile de produse aflate pe site. De la cărucioare, până la jucării sau obiecte vestimentare, clienții au plasat comenzi imediat după vizualizarea produselor prezentate de Ela Crăciun. Influencerul de parenting a fost alegerea firească a acestei activări, dat fiind relația de lungă durată și afinitățile de comunicare pe care le împărtășesc. Ela Crăciun este autoarea unei colecții din site-ul Adinsh, intitulată "Comfort by Jane". Colecția, care cuprinde păturici pentru înfășat create de Ela și alte obiecte vestimentare create de influencer, se vinde în exclusivitate pe acest site.
"Adinish este unul dintre brandurile mele preferate. Am creat o colecție împreună și o cunosc pe Adina de suficient de mult timp cât să știu că tot ceea ce face este orientat către calitate. De aceea îmi este simplu să prezint produsele acestui brand. Le cunosc și am încredere în ele, iar întrebările publicului nu au făcut decât să îmi dea prilejul să explic mai bine ceea ce deja noi știam. Rezultatele foarte bune ale acestui live shopping mă motivează să cred că această nouă metodă de comunicare directă cu publicul se va potrivi foarte bine activărilor noastre ulterioare" a spus Ela Crăciun.
Din strategia de comunicare a Adinish mai fac parte și evenimente și activările cu influenceri, care subliniază direcția de a intra într-o permanentă conversație cu publicul său. În prezent, brandul de parenting are două magazine fizice, în București și Cluj.