PepsiCo și AQUA Carpatica anunță începerea unei colaborări strategice

PepsiCo și AQUA Carpatica anunță începerea unei colaborări strategice

Marca de apă premium va completa portofoliul PepsiCo în Europa, cu planuri de extindere la nivel global. 

PepsiCo, Inc. (NASDAQ:PEP) a anunțat că a început un acord strategic cu AQUA Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deține 20% din acțiunile AQUA Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România și în Polonia, cu oportunități de extindere pe alte piețe, inclusiv în Statele Unite.

Înființată de antreprenorul elvețian-grec Jean Valvis în 2010, linia de produse premiată AQUA Carpatica include apă plată de izvor și ape minerale naturale carbogazoase care sunt îmbuteliate la sursă, în Munții Carpați din România. Apa minerală naturală carbogazoasă premium de la AQUA Carpatica nu conține nitrați și sodiu și oferă electroliți naturali.

„Cu gustul său excelent și poziționarea premium, AQUA Carpatica este o completare perfectă pentru portofoliul de băuturi premium existent al PepsiCo”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe. „Suntem încrezători că valoarea puternică a brandului AQUA Carpatica va rezona cu clienții și consumatorii noștri la nivel global.”

„AQUA Carpatica este un brand la fel de unic ca și locul de origine. Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni forțele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa și pentru a explora oportunitățile de a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate unor noi consumatori în noi piețe”, a declarat Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica. „În puțin mai mult de un deceniu, AQUA Carpatica a devenit un brand îndrăgit în Europa, pe care aspirăm să îl listăm la bursă în viitor. Sunt încântat că PepsiCo împărtășește viziunea noastră de a crește brandul în Europa și la nivel global.”

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni. 

În Munții Carpați, după cinci ani de analiză a surselor de apă minerală și de selectare a celor cu o puritate excepțională și un gust extraordinar, brandul AQUA Carpatica a luat ființă în 2010 și a fost imediat adoptat ca produs îndrăgit de consumatorii români.

În doar patru ani, până în 2014, AQUA Carpatica a devenit cea mai vândută apă naturală de izvor la nivel național, iar până în 2016 și-a stabilit o prezență internațională în 16 țări de pe patru continente.

Portofoliul AQUA Carpatica oferă o gamă largă de SKU în toate formatele majore de ambalare (sticlă, PET, cutii de aluminiu) adaptate preferințelor consumatorilor.

Calitatea „fără nitrați” face din AQUA Carpatica un produs ideal pentru copii și femeile însărcinate, iar gustul excepțional al izvoarelor sale îl face deosebit pentru canalul HoReCa.

Pentru a păstra în mod durabil puritatea originală a surselor sale, managementul AQUA Carpatica a implementat un perimetru de zonare strict pentru a proteja ecosistemul natural.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related