Startarium 4GOOD anunță cei zece ambasadori care vor promova misiunea acceleratorului la nivelul antreprenorilor sociali și ONG-urilor din zece orașe

Startarium 4GOOD anunță cei zece ambasadori care vor promova misiunea acceleratorului la nivelul antreprenorilor sociali și ONG-urilor din zece orașe

Startarium 4GOOD, acceleratorul de business pentru misiuni cu impact a ales cei zece ambasadori locali care vor duce mai departe obiectivele programului stabilite pentru antreprenori sociali și ONG-uri în comunitățile lor, venind astfel în sprijinul a 100 de organizații care să-și crească impactul și să devină mai sustenabile. Fiecare ambasador va livra în toamna lui 2022 câte un program-capsulă în orașul din care face parte.

Startarium 4GOOD: Ambassadors este un spin-off al Startarium 4GOOD, acceleratorul de business pentru misiuni cu impact. La baza curriculumului 4GOOD Ambassadors stă experiența de învățare prin care au trecut cei 27 de participanți din accelerator și proiectele lor cu misiune socială.

În această etapă a programului 4GOOD, cei zece ambasadori selectați au misiunea de a organiza și livra, în toamna lui 2022, câte un bootcamp pentru afacerile sociale sau ONG-urile din orașele lor. Fiecare bootcamp va dura două zile și va avea o structură intensivă, care include atelierele, materialele educaționale, resursele și instrumentele utilizate în acceleratorul Startarium 4GOOD. O resursă de referință în construirea acestor bootcamp-uri este cursul-ghid pentru antreprenoriat social, dedicat oricărei afaceri cu misiune socială care dorește să-și crească impactul.

Cine sunt cei zece ambasadori locali și în ce orașe vor livra bootcamp-urile din toamnă

Cei zece ambasadori selectați de Startarium 4GOOD sunt profesioniști conectați la nevoile organizațiilor din orașul lor, au experiență de training și facilitare cu grupuri și au noțiuni de business sau de management de ONG. Aceștia sunt: Mihai Căprioara - Director, Fundația Comunitară Bacău (Bacău), Indira Abdulvoap – Business Consultant (Brașov), Ana Murray – Country Director, Ashoka România (București), Aurelia Cășaru – Coordonator programe, Fundația Comunitară Buzău (Buzău), Natalia Bejan – Director Executiv, Startup Moldova (Chișinău), Oana Mîndruț – Formator, Președinte Life Education for All (Cluj-Napoca), Monica Costea – Organizator și facilitator experiențe de învățare (Iași), Silvia Petre – Președinte, Asociația Pro Xpert (Râmnicu Vâlcea), Cristina Radu – Fondator, LOOMescu (Sibiu), Andreea Iager-Tako – Founder Centrul Cultural PLAI (Timișoara).

Aceștia se vor implica mai departe în pregătirea și promovarea evenimentului pentru orașul lor, iar mai apoi vor livra timp de două zile câte un bootcamp. Fiecare ambasador va fi remunerat pentru contribuția sa, primind din partea Startarium și Impact Hub și un buget pe care să îl folosească în organizare și promovare.

Prima etapă a programului începe cu întâlnirea dintre ambasadori și echipele organizatoare

În data de 10 august va avea loc prima întâlnire de onboarding cu cei zece ambasadori, iar mai apoi, în perioada 31 august – 2 septembrie, aceștia vor participa alături de echipa Startarium și Impact Hub la Ambassadors Bootcamp, unde se va desfășura procesul de co-creare a proceselor de training și planificare a curriculumului livrat către organizații în toamna lui 2022.

Bootcamp-urile din toamnă vor avea loc în perioada 17 – 28 octombrie 2022. Organizațiile-beneficiar se vor putea înscrie curând pentru aceste bootcamp-uri, iar cele deja interesate își pot lăsa datele de contact în formular pentru a fi anunțate când pot aplica.

O inițiativă 100% privată, Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING. Startarium oferă acces gratuit, național, online, la toate resursele necesare pentru a lansa, a crește și a susține o afacere de succes: conținut educațional, mentorat de business, proiecte de incubare și accelerare, instrumente moderne de finanțare precum platforma proprie de crowdfunding și competiția de pitching Startarium PitchDay.

De la lansare în octombrie 2016, Startarium a adunat o comunitate de peste 48.000 de membri și 5.000 de idei de business, peste 100 de contributori, consultanți și mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 500 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 800.000 de euro.

Din 2020 comunitatea Startarium este susținută oficial și de Zitec, noul partener tehnologic al platformei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zitec

Una dintre cele mai proeminente companii de servicii de dezvoltare software end-to-end din Europa, Zitec sustine transformarea digitala a companiilor pe aproximativ 30 de piete, precum SUA, Canada, Marea Britanie,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related