Electrolux, sub marca sa premium AEG, lansează o nouă gamă de mașini de spălat și uscătoare de rufe care își reglează automat timpul optim, cantitatea de apă și consumul de energie electrică necesare pentru un ciclu de spălare. În plus, noul model de filtru dezvoltat pentru gamele AEG captează până la 90% din fibrele de microplastic eliberate de hainele sintetice. Lansarea a avut loc în premieră mondială în cadrul evenimentului internațional de tehnologie IFA, organizat în Berlin. La același eveniment, brandul AEG a prezentat și noua gamă de frigidere și congelatoare care reduc risipa de alimente și sunt fabricate în proporție de 80% din materiale reciclabile.
„Inovăm pentru a crea un stil de viață ușor și plăcut, dar și pentru a le oferi oamenilor posibilitatea de a face alegeri mai sustenabile. Prin utilizarea materialelor reciclate și adoptarea unor soluții energetice eficiente și a unor practici sustenabile arătăm consumatorilor faptul că este posibil să gătească cu gust și să își mențină hainele ca noi pe termen lung, iar în același timp să protejeze mediul înconjurător”, a declarat Chris Braam, CEO Electrolux Europa.
“IFA joacă un rol important în promovarea globală a inovării și este minunat pentru noi să ne aflăm din nou aici. Chiar dacă pandemia a dus la amânarea temporară a evenimentului, eforturile noastre de a inova nu au luat nici o pauză. Suntem entuziasmați să prezentăm cele mai noi planuri sustenabile și să ne întâlnim atât cu partenerii comerciali, cât și cu consumatorii noștri, la Berlin,” a adăugat Braam.
Vedeta IFA: noua gamă de mașini de spălat AEG
Lansarea noii game unice de produse destinate spălării și uscării, cu electrocasnice premiate este cel mai important moment al brandului AEG din cadrul evenimentului IFA, deschis publicului în perioada 2-6 septembrie. Gama utilizează tehnologia SoftWater, care spală eficient hainele la numai 30°C. Spălarea frecventă a hainelor și la temperaturi mari poate afecta culoarea și țesătura acestora. În loc de spălare, utilizatorii pot opta pentru funcția de curățare cu abur, care elimină mirosurile în 25 de minute, folosind 96% mai puțină apă decât un ciclu de spălare obișnuit. Mai mult, noul filtru al gamei captează până la 90% din fibrele de microplastic eliberate de hainele sintetice.
În același timp, noua gamă de uscătoare de rufe AEG a fost dezvoltată pentru a minimiza consumul de energie și folosește tehnologia 3D Scan pentru a calcula nivelul de umiditate din interiorul hainelor, asigurând uscarea uniformă a articolelor cu țesături fine.
Noi inovații în bucătărie
În ceea ce privește electrocasnicele pentru bucătărie, AEG va prezenta în cadrul IFA și noua gamă de frigidere și congelatoare care reduc risipa de alimente, printre care modelele 7000 GreenZone și GreenZone+. Peste 80% din materialele folosite la fabricarea acestor produse pot fi reciclate, ceea ce le face una dintre cele mai sustenabile opțiuni de pe piață. De asemenea, prin sistemul integrat de răcire al seriei 8000 Cooling 360°, alimentele sunt păstrate cu până la 20% mai mult timp, contribuind astfel, într-un mod semnificativ, la reducerea risipei alimentare, având în vedere că cercetările actuale arată ca 60% din consumatori aruncă mâncare la gunoi cel puțin o dată pe săptămână. Principalul motiv al acestui fenomen este expirarea alimentelor, însă risipa alimentară este cauzată și de alterarea prematură a alimentelor.
În cadrul evenimentului IFA, compania AEG va prezenta și două noi plite cu hotă integrată: 6000 Bridge cu eXTractor (ComboLite) și 8000 Bridge/FlexiBridge cu eXTractor, proiectate pentru a aduce libertate în organizarea bucătăriei, și pentru a transforma spațiul de gătit într-unul de socializare. Localizat în mijlocul plitei, ventilatorul se activează odată cu utilizarea acesteia, aspirând rapid și silențios, vaporii de abur direct de la sursă. Ventilatorul filtrează și recirculă aerul înapoi în cameră, iar funcția „briza” asigură o bucătărie fără fum după ce gătitul s-a terminat, prin funcția de reîmprospătare continuă a aerului.
Electrolux este lider global al industriei de electrocasnice, contribuind la îmbunătățirea calității vieții de mai bine de 100 de ani. Compania reinventează gustul și grija pentru casă și haine pentru milioane de oameni, depunând eforturi continue pentru a fi sustenabil prin soluțiile și tehnologiile dezvoltate. Brandurile Electrolux, AEG și Frigidaire vând anual aproximativ 60 de milioane de produse de uz casnic în aproximativ 120 de țări. În 2021, Electrolux a înegistrat vânzări în valoare de 126 de miliarde de coroane suedeze (aproximativ 12 miliarde de euro) și are o echipă de 52.000 de oameni în întreaga lume.
IFA, cel mai important târg internațional pentru electronice și electrocasnice de larg consum, cu un număr record de produse noi, este principala piață pentru comercianți, cumpărători și experți din industrie și mass-media. IFA 2022 are loc în Berlin, în perioada 2-6 septembrie.