Din 5 septembrie, Lidl România aduce în toate magazinele sale colecția de figurine inspirate din celebrele serii de filme „Harry Potter” și „Animale Fantastice”

Din 5 septembrie, Lidl România aduce în toate magazinele sale colecția de figurine inspirate din celebrele serii de filme „Harry Potter” și „Animale Fantastice”

Lidl România lansează colecția de figurine The Wizarding World inspirată din unele dintre cele mai îndrăgite serii de filme din întreaga lume: „Harry Potter” și „Animale Fantastice”. Noua colecție, disponibilă din 5 septembrie în toate magazinele Lidl din țară, include 25 de figurine cu cele mai îndrăgite personaje din celebrele filme, care invită copiii să experimenteze lumea magiei.

Lidl România își invită clienții să descopere Lumea Vrăjitorilor, aducând în magazine personaje celebre din seriile de filme „Harry Potter” și „Animale Fantastice”, într-o colecție unică de 25 de figurine, prin care cei mici pot descoperi lumea magiei și a vrăjitoarelor și vrăjitorilor. Personaje precum Harry, Hermione, Ron sau Newt Salamandă vor face parte din colecția de 25 de figurine, care pot fi integrate și în jocul disponibil în albumul de colecționare. Jocul va stimula creativitatea și imaginația celor mici și le va testa abilitățile strategice, competitivitatea și curajul.

Începând cu 5 septembrie, în toate magazinele Lidl din țară, la cumpărături în valoare de minimum 70 de lei, clienții vor primi un pliculeț cu unul dintre cele 25 de personaje din colecția „Harry Potter” și ”Animale Fantastice”, în limita stocului disponibil. Totodată, în cadrul campaniei sunt disponibile pentru achiziționare și un album în care pot fi colecționate figurinele, dar și celebrul tren Hogwarts Express, sub forma unui puzzle 3D, care poate fi construit alături de cei dragi.

Promoție valabilă în perioada 05 septembrie – 02 octombrie 2022. Produsele participante la promoție, atât cele oferite gratuit, cât și cele destinate vânzării (figurină de vânzare, trenul Hogwarts Express și albumul) sunt disponibile în limita stocului în magazine. Imaginile sunt cu titlu de prezentare și pot fi ușor diferite de cele reale. Harry Potter este marca înregistrată. Atenție! Nerecomandat copiilor cu vârstă mai mică de 3 ani. Conține piese mici care pot fi înghițite. Pericol de sufocare. A se utiliza sub supravegherea unui adult. Păstrați informațiile pentru consultări viitoare.

În anii de când Harry Potter a fost transportat de la King’s Cross Station pe Platforma 9¾, aventurile sale incredibile au lăsat o amprentă unică și de durată asupra culturii populare. Opt filme de succes Harry Potter bazate pe poveștile originale ale lui J.K. Rowling au dat viață poveștilor magice, iar astăzi, Wizarding World este recunoscută drept una dintre cele mai iubite mărci din lume.

Reprezentând un univers vast interconectat, include, de asemenea, trei filme epice Animale Fantastice, spectacolul Harry Potter și Copilul Blestemat – câștigător a mai multor premii, jocuri video de ultimă generație și jocuri mobile de la Portkey Games, produse de consum inovatoare, divertisment live palpitant (inclusiv patru parcuri tematice) și expoziții pline de curiozități.

Acest portofoliu în expansiune al Warner Bros., ce deține turneele și retailul Wizarding World, include, de asemenea, Harry Potter New York, Warner Bros. Studio Tour London – The Making of Harry Potter, Warner Bros. Studio Tour Tokyo, și magazinele cu Platforma 9¾.

Wizarding World continuă să evolueze pentru a oferi fanilor Harry Potter modalități proaspete și interesante de a interacționa. Pentru comunitatea de fani din întreaga lume și pentru generațiile viitoare, îi întâmpină să exploreze și să descopere magia.

WIZARDING WORLD and all related trademarks, characters, names, and indicia are © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc.

WB SHIELD: © & ™ WBEI. Publishing Rights © JKR. (s22)

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related