[Noii antreprenori] Mircea Nicolescu: Marile noastre probleme în domeniul culinar sunt conservatorismul şi lipsa educaţiei culinare. Rotim câteva feluri, atât în viaţa personală, cât şi în majoritatea cârciumilor

[Noii antreprenori] Mircea Nicolescu: Marile noastre probleme în domeniul culinar sunt conservatorismul şi lipsa educaţiei culinare. Rotim câteva feluri, atât în viaţa personală, cât şi în majoritatea cârciumilor

În 1992, după terminarea facultății, Mircea Nicolescu a decis ce vrea să facă în viață. Să fie parte din middle class. Așa că a încercat mai multe businessuri, trecând prin aventuri de tranziție și câștigând multă experiență la testul Just Over Broke. Nu a avut un plan ferm și nici obiective pe termen lung. Recent, insa, eforturile lui s-au concentrat in Chat Noir, unde e Om-orchestră. Gătește, testează rețete, inventează gusturi bune, îmblânzește facturi și pisici negre. 

 Ştii cum e viaţa. Azi faci X, mâine intervine Y, X se duce naibii şi, volens nolens, te trezeşti făcând Z. Îi admir şi invidiez pe cei care au avut un plan şi l-au urmat neabătut. Mie nu mi-a ieşit niciodată. Nici în biznis, nici în viaţă de acasă, ca să zic aşa, spune Mircea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Florin Arapu
acum 2 ani
Pe șosele...Ferrari, Mercedes etc

La masă produse Chat Noir, scuzați-mă de comparație, dar acesta este adevărul!



Branded


Related