Finalul verii a adus pentru 4F, brand-ul polonez de îmbrăcăminte și încălțăminte sportivă, lansarea unei noi colecții sustenabile. Sub conceptul creativ „Embrace Your Nature”, campania 4F include componente de PR & influencer marketing & digital & proiecte speciale, dezvoltate alături de agenția de relații publice RAN Communication.
Strategia de comunicare s-a concentrat pe două direcții - sustenabilitate și susținerea puterii feminine, aceste aspecte reflectându-se creativ în fiecare tactică dezvoltată.
Credit foto: Mihnea Ratte
„Ne bucurăm că am comunicat noua colecție 4F, am rezonat din prima cu mesajele campaniei și am implementat într-un timp scurt toate activitățile stabilite – alegerea ambasadorilor, personalizarea conținutului în funcție de titlul media, realizarea proiectelor speciale și evenimentul de lansare. Într-o piață competitivă și dinamică nu este simplu să găsești rapid acel mix de tactici care să puncteze relevanța, reach-ul și care să pună în valoare produsul, fără a cheltui un buget amețitor. Însă din nou am reușit și suntem extrem de mândri”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.
Credit foto: Mihnea Ratte
Ambasadorii campaniei 4F în România au fost selectați pentru a transpune valoarile brandului - Sandra Bendre (@sandrabendre), Alexandra Boca (@TheFashionCreed) și Sânziana Negru (@sanziananegru) – fiind parte din campanie și transmițând mesajele cheie comunităților acestora.
Proiectele de conținut ale celor trei ambasadoare au fost completate de echipa revistei Elle, prin dezvoltarea unui proiect editorial de lifestyle plin de culoare și dinamism, versatilitatea pieselor permițându-le ambasadoarelor să recreeze look-uri atractive.
Proiect Editorial ELLE România, credit foto: Ștefan Dani
Noua colecție 4F reflectă clar natura și puterea femeilor, iar culorile au fost inspirate din natură - albastru oceanic delicat, nuanțe calde de nisip, roz delicat al recifului de corali, precum și maro închis. Toate cele trei teme principale: essentials, sportstyle, training și accesorii au fost concepute având în vedere strategia de mediu, 4F CHANGE. 43% din toate articolele din această colecție sunt realizate din materiale certificate, mai durabile. Acestea prezintă, de asemenea, câteva soluții mai ecologice, care până acum nu au fost folosite niciodată în colecțiile 4F: 100% bumbac organic, fermoare reciclate, șosete cu fibre de alge marine, poliester reciclat, sticlă de apă BIO, fire reciclate.
Credit foto: Mihnea Ratte
Pentru a sublinia natura femeii - unicitatea și dinamismul ei – dar și specificul sustenabil al colecției 4F, „Embrace Your Nature”, peste 100 de influențatori de lifestyle, fashion și sportivi, alături de fashion editori și importanți formatori de opinie din domeniu au participat la evenimentul organizat în oaza din centrul orașului, în restaurantul HARE din Herăstrău. Invitații au descoperit pas cu pas fiecare zonă creată 4F pentru a reflecta specificul subcolecțiilor, dar și importanța naturii în dezvoltarea articolelor care au devenit hit datorită calității, design-ului, dar și a materialelor folosite. Invitații au creat peste 100 de slow motion videos la panoul care simula în 3D valorile oceanului, și-au explorat creativitatea în diverse cadre care să le reflecte feminitatea sub lentila fotografului Mihnea Ratte, au socializat și s-au energizat cu snacks-uri bio și cocktail-uri personalizate în culorile campaniei.