▪ Brandul Heidelberg Materials se lansează astăzi la sediul central din Heidelberg.
▪ Noua identitate de brand reflectă rolul de pionierat al companiei pe calea neutralității emisiilor de carbon și a digitalizării în industria materialelor de construcții.
▪ Toate companiile din cadrul Grupului își vor schimba treptat denumirea în Heidelberg Materials, începând din anul 2023.
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials. Compania își lansează astăzi noua identitate de brand, în prezența a sute de angajați, la sediul său central din Heidelberg. „Heidelberg" rămâne un sinonim pentru durabilitate și leadership în piața materialelor de construcții. „Cement" devine „Materials”, pentru a reflecta mai bine un portofoliu inovator de materiale de construcții sustenabile și inteligente, precum și de soluții digitale.
„Suntem mândri de activitatea noastră în domeniul cimentului, însă gama de produse și servicii a companiei nu se limitează doar la atât. Observăm acest lucru astăzi și va fi tot mai clar în viitor.”, a declarat Dr. Dominik von Achten, președintele consiliului de administrație. „Viitorul nostru este unul sustenabil. Viitorul nostru este digital. Cererile clienților, piețele și concurenții sunt în continuă schimbare. Oportunitățile și provocările depășesc granițele naționale, comunicarea devine globală. Apar noi ocazii de a ne diferenția. Vom fi prima companie din lume care va oferi ciment fără emisii de carbon la scară largă, încă din anul 2024. Dezvoltăm în mod accelerat activitățile de captare și stocare a carbonului: cu ajutorul proiectelor pe care le-am lansat deja, până în anul 2030 vom reduce emisiile de CO2 cu 10 milioane de tone. Pentru a profita pe deplin de atuurile noastre ca echipă globală, trebuie să fim și să acționăm uniți și să vorbim printr-o singură voce. Cu noul nostru brand global, Heidelberg Materials, dăm transformării noastre un chip și o ancoră. Continuăm să impulsionăm schimbarea în industria noastră către sustenabilitate și digitalizare - în beneficiul clienților, angajaților, acționarilor noștri, precum și al societății în care trăim."
Implementare la nivel mondial, începând cu anul 2023
În prima etapă, schimbarea denumirii va începe la nivelul Grupului, unde Heidelberg Materials va fi introdus imediat. Începând cu anul 2023, toate companiile Grupului vor fi redenumite treptat în Heidelberg Materials.
Jon Morrish, membru al consiliului de administrație și responsabil pentru dezvoltarea brandului, a declarat: „În calitate de deschizători de drum către neutralitatea emisiilor de carbon și economia circulară în industria materialelor de construcții, oferim clienților noștri o valoare sustenabilă: până în anul 2030, ne propunem să generăm jumătate din veniturile noastre din produse cu emisii reduse de carbon. Heidelberg Materials este un brand puternic, care reflectă standardele noastre globale de calitate și sustenabilitate și care îmbină punctele forte ale întregului Grup."
Obiectiv: prima companie din industrie cu zero emisii nete
Noul logo combină rațiunea și emoția, aducând împreună valorile tradiționale și domeniile de interes ale Grupului pentru viitor. Reprezentarea grafică este nouă: două elemente unite într-o formă organică reprezintă „h", prima literă a brandului. Forma mai mare semnifică un element de construcție și, prin urmare, punctele forte tehnice ale Heidelberg Materials. Elementul mai mic simbolizează domeniile de viitor pentru Grup.
Noul brand reflectă ambiția Grupului de a fi deschis la schimbare, rămânând totodată accesibil și autentic. În același timp, subliniază faptul că Heidelberg Materials este un pilon fundamental al industriei globale a materialelor de construcții, cu un obiectiv concret: să devină prima companie cu zero emisii de CO2 din această industrie.
Strategia de brand și designul au fost realizate cu sprijinul MetaDesign, din Dusseldorf, Germania.
Noul logo Heidelberg Materials combină valorile tradiționale și domeniile de interes ale Grupului pentru viitor
Grupul Heidelberg Materials este unul dintre cei mai mari producători de materiale și soluții pentru construcții din lume, cu poziții de lider pe piața cimentului, agregatelor și betonului gata preparat. Suntem prezenți în peste 50 de țări, cu peste 51.000 de angajați în aproape 3.000 de locații. În centrul acțiunilor noastre se află responsabilitatea pentru mediu. În calitate de pionier pe calea către neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon și economia circulară în industria materialelor de construcții, dezvoltăm materiale de construcții sustenabile și oferim servicii și soluții pentru viitor. Prin digitalizare, facilităm noi oportunități pentru clienții noștri.