Elis Isa-Sipciu devine noul Corporate Affairs and Engagement Director al L’Oréal România

Elis Isa-Sipciu devine noul Corporate Affairs and Engagement Director al L’Oréal România

L’Oréal Groupe a numit-o pe Elis Isa-Sipciu în funcția de Corporate Affairs and Engagement Director în cadrul L’Oréal România, începând cu luna septembrie a acestui an.

Elis Isa-Sipciu s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, preluând diverse responsabilități în roluri precum Senior Brand Manger L’Oréal Paris Makeup, Key Account Manager și, ulterior, Marketing Director Mass Market. Pe parcursul acestor șase ani, divizia condusă de Elis și-a consolidat cotele de piață și a avansat pe mai multe fronturi strategice. Elis și-a adus o contribuție importantă, de asemenea, și în recrutarea și dezvoltarea de noi talente în cadrul companiei.

În 2018, Elis Isa-Sipciu a ocupat funcția de Business Unit Manager, pentru filiala din Dubai, răspunzând de creșterea accelerată a brandului NYX Professional Makeup, atât în retail, cât și pe segmentul e-commerce.

Revenind în Europa, a deținut poziția de Marketing Director Make-up pentru hub-ul din regiunea Adriatică-Balcani, demonstrând încă o dată că are toate atuurile necesare pentru a oferi rezultate de impact, cu pasiune și determinare.

Mă bucur să mă întorc acasă și să mă alătur colegilor mei care reușesc, prin implicare zilnică și perseverență, să miște, într-adevăr, lumea. Am încredere că vom duce mai departe, cu succes, dezvoltarea companiei, păstrând întotdeauna aproape de noi comunitatea în care activăm și partenerii care ne ajută pe acest drum.”, susține Elis Isa-Sipciu.

Elis Isa-Sipciu și-a preluat noul rol de la 1 septembrie 2022, pentru a continua demersurile de poziționare a companiei drept una dintre cele mai puternice și apreciate din industrie, prin aducerea la viață a misiunii de a Crea frumusețea care mișcă lumea: o frumusețe care este mai diversă și incluzivă, inovatoare și mai responsabilă față de planetă și societate.

Pentru L’Oréal România, dezvoltarea și promovarea talentelor locale este una dintre priorități, alături de crearea unui mediu de lucru incluziv.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related