Vodafone x Sunscreen Festival: valuri de emoții și tehnologie în primul eveniment cultural de amploare din Constanța

Vodafone x Sunscreen Festival: valuri de emoții și tehnologie în primul eveniment cultural de amploare din Constanța

Filme românești și producții internaționale, cultură și tehnologie, proiecții outdoor și indoor, cine-concerte și recitaluri. Toate au făcut parte din rețeta Sunscreen Film & Arts Festival, primul eveniment cultural de amploare de pe malul mării, la care Vodafone a adus un plus de magie. În calitate de promotor al culturii și susținător al proiectelor inedite care aduc valoare adăugată societății, Vodafone a susținut demersul Sunscreen cu un concept în care cultura a întâlnit tehnologia: “Trăim împreună valuri de emoții”.

Pentru că tehnologia este deja parte integrantă din viața noastră cotidiană și ne ajută să construim relații, Vodafone a îmbinat digitalul și arta pentru a aduce într-un singur loc oameni din medii diferite. Pentru că tehnologia ne unește!

Peste 10.000 de persoane s-au bucurat pe parcursul a patru zile de regalul cinematografic oferit de Sunscreen, în timp ce Vodafone a fost prezent în puncte cheie prin intermediul unor holograme next generation, care i-au invitat pe constănțeni, dar și pe turiști, să își facă timp pentru a lua parte la primul eveniment cultural de amploare de pe litoralul românesc. Piața Ovidiu, ground zero al Sunscreen, a fost gazda unei instalații digitale Vodafone. În cele 4 zile de festival, cu ajutorul hologramelor next generation, participanții la festivalul de film au putut urmări un spectacol captivant, care a adus în lumina reflectoarelor tehnologia oferită de Vodafone. Această experiență holografică a devenit rapid o atracție în sine pentru vizitatori.

Pe lângă experiența digitală oferită de Vodafone, cinefilii au putut urmări în avanpremieră unele dintre cele mai așteptate producții românești. Printre acestea, “Teambuilding, lungmetrajul scris de Alex Coteț și regizat de Matei Dima (BRomania) și “Mirciulică”, primul film al lui Mircea Bravo, unul dintre cei mai urmăriți comedianți din România.

Dintre filmele internaționale, spectatorii au putut urmări în premieră “Casa Noastră / Utama”, filmul care a câștigat Trofeul Transilvania și Premiul Publicului la TIFF 2022, și “Cel mai tare șef / The Good Boss”, producția cu cele mai multe premii Goya în 2022.

Colaborarea dintre Vodafone x Sunscreen vine în continuarea parteneriatului strategic dintre Vodafone și TIFF, compania fiind un promotor al comunității de artiști și un susținător al mediilor creative din România.

Conceptul “Trăim împreună valuri de emoții” pentru marcarea parteneriatului Vodafone x Sunscreen Film & Arts Festival a fost realizat de Oxygen, agenție de PR și comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related