[Noii antreprenori] Dorina Stănescu: Pasiunea pentru brodat a venit foarte natural. La fel si ideea brodatului pe teme femeiesti si cu mesaje feministe

[Noii antreprenori] Dorina Stănescu: Pasiunea pentru brodat a venit foarte natural. La fel si ideea brodatului pe teme femeiesti si cu mesaje feministe

Cand brodeaza, mintea i se limpezeste, iar sentimentul pe care-l are cand termina de lucrat un nou obiect este unic. Broderia a aparut in viata Dorinei Stanescu in momentul in care a cautat o solutie prin care sa pastreze imaginea de pe un hanorac drag. De atunci, nu a mai lasat din mana acul, ata si ghergheful.

Brandul ei, Roan Atelier, a aparut firesc si atrage clientii care se identifica cu mesajele cusute de ea pe haine, mesaje feministe brodate cu sete impotriva nedgareptatilor pe care le vede constant in jur la adresa femeilor.

”Nu cred ca voi ramane fara inspiratie prea curand, iar setea cu care lucrez, nu o vad nici p-asta prea curand stapanita pentru ca rage’ul pe nedreptatile din jur e cu fiecare zi si mai mare, plus ca imi place prea mult sa brodez”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related