[E-players] Raluca Radu, ANSWEAR: Clienții sunt din ce în ce mai exigenti și acest lucru ne bucură pentru că ilustrează o mai mare încredere în comerțul online și o adopție la scală largă a acestuia

[E-players] Raluca Radu, ANSWEAR: Clienții sunt din ce în ce mai exigenti și acest lucru ne bucură pentru că ilustrează o mai mare încredere în comerțul online și o adopție la scală largă a acestuia

Din 2015, de când a apărut pe piața românească, ANSWEAR a crescut continuu. Clienții și numărul comenzilor s-au înmulțit, iar pandemia și dificultățile în lanțul de aprovizionare au determinat compania să investească într-un brand propriu – Answear LAB.

Tot în contextul economic nefavorabil, generat de pandemie, valoarea medie a comenzii s-a mărit cu aproximativ 20%, menținându-se și astăzi la nivelul atins. Raluca Radu, Country Manager, spune că această evoluție se datorează unui nou segment de clienți intrați în portofoliul companiei, cei care aleg brandurile medium-high.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related