Sphera Franchise Group inaugurează primul restaurant KFC de tip Drive Thru din Timișoara

Sphera Franchise Group inaugurează primul restaurant KFC de tip Drive Thru din Timișoara

Sphera Franchise Group, holdingul care deține compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, își extinde rețeaua de restaurante inaugurând cea de-a patra unitate și prima de tip Drive Thru (DT) din Timișoara. Deschiderea noului restaurant este în linie cu filosofia de creștere a companiei și cu strategia de business stabilită pentru anul în curs, KFC ajungând astfel la o rețea de 95 de unități la nivel național.   

KFC DT Funshop Park - cel mai nou restaurant din portofoliu - este amplasat în incinta centrului comercial Funshop Park Timișoara, din Calea Stan Vidrighin nr. 7. Cu o suprafață totală de aproximativ 390 mp, din care o terasă de  50 mp, acesta este construit la standarde internaționale în ceea ce privește designul, digitalizarea și facilitățile oferite: kiosk-uri de comandă, meniuri digitale și pe linia de drive, panouri digitale care afișează ordinea comenzilor și progresul lor, casă dedicată pentru ridicarea comenzilor plasate online.  

Odată cu inaugurarea noului restaurant din Timișoara, KFC creează 50 de locuri de muncă, iar venitul net la care poate ajunge un Crew Member (Lucrător Bucătărie sau Casier) este de 3.000 lei din a 3-a lună de colaborare. Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusuri sau prime acordate conform criteriilor interne. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru, principalele calități urmărite la viitorii colegi fiind atitudinea pozitivă, motivația și dorința de dezvoltare personală și profesională.

Extinderea rețelei KFC cu încă un restaurant de tip Drive thru este o nouă realizare, locațiile de acest tip fiind prioritare în strategia noastră de expasiune. Restaurantele Drive-Thru oferă accesibilitate la achiziționarea produselor, care se face direct din mașină, și rapiditate, linia de drive fiind un canal de servire separat. Prin astfel de unități venim în întâmpinarea clienților, care au nevoie de soluții rapide la orice oră, pentru servirea mesei”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Orarul de funcționare al primului KFC Drive Thru din Timișoara este 09:00 – 24:00, iar clienții pot opta atât pentru servirea în incintă, cât și la pachet, preluând comenzile din restaurant sau de la fereastra de drive. În plus, serviciul Click&Collect le permite consumatorilor să plaseze o comandă de oriunde și oricând, iar ulterior să o preia din restaurantul selectat sau să savureze produsele acolo.

În contextul actual, pe fondul pandemiei de COVID-19, în toate restaurantele KFC din țară sunt urmate în continuare o serie de măsuri de siguranță precum igienizarea spațiilor de lucru și a zonelor frecventate de clienți și respectarea cu strictețe a procedurilor de spălare și igienizare a mâinilor.

KFC a intrat pe piața din România în 1997, odată cu deschiderea primului restaurant din București. Brandul a continuat să se dezvolte pe parcursul celor 25 de ani de activitate, iar în acest moment rețeaua numără 95 de unități în 37 de orașe, atât de tip Drive-Thru, cât și stradale și food court, fiind cel mai mare lanț din România ca număr de locații.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are peste 4.700 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related