Klarmedia, agenția de monitorizare și analiză media, anunță preluarea și integrarea Media Image Group. În urma tranzacției, Klarmedia își consolidează poziția de principal furnizor de monitorizare media în România și Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienți și o echipă de 65 de analiști.
Cele două companii vor avea aceeași echipă de management și vor oferi întregului portofoliu de clienți acces la cele mai moderne soluții de monitorizare media disponibile la nivel internațional.
„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienților nu doar acces la surse de informații, ci date esențiale pentru decizii de business, prezentate într-un format ușor de parcurs, actualizate în timp real și completate de analize calitative. În scurt timp de la înființare, am reușit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România și acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni și know-how analitic pentru a ne susține clienții într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienți și acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, a declarat Octavian Petrescu, co-fondatorKlarmedia.
„Astăzi facem un pas important pe piața de monitorizare din România, grație experienței celor două echipe și resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaștem nevoile clienților, dinamica industriilor și putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor”, spune Miron Mateescu, partener și director de marketing la Media Image Group.
Media Image Group este prima companie din România specializată în monitorizare media, fiind lider de piață pentru o perioadă de peste 15 ani. Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu și a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii și organizații publice.
Platforma online modernă Klarmedia integrează soluții tehnice inovatoare, menite să sprijine experții de comunicare și marketing în identificarea facilă a informațiilor relevante, înțelegerea peisajului media tot mai dinamic, anticiparea principalelor tendințe de comunicare, luarea de decizii rapide, care să demonstreze valoarea și aportul activităților de comunicare și marketing în dezvoltarea organizațiilor. Platforma oferă posibilitatea de a urmări subiectele de interes din toate canalele media: presa scrisă centrală și regională, radio, TV, online, social media. Totodată, clienții au acces la instrumente de măsurare și evaluare a impactului media, alerte în timp real și asistență pentru situații de criză, management reputațional, monitorizare reclame, analize și statistici aferente acoperirii media.
Portofoliul Klarmedia include companii și organizații precum: Comisia Europeană, Camera Deputaților, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Banca Națională a României, Curtea Veche Publishing, Carrefour România, Gebruder Weiss, Heineken România, HS Timber, KMG International – Rompetrol, NN România, Transelectrica, BestJobs Recrutare, Crosspoint, Axios PR&Public Affairs, Chapter 4 Communications, DC Communication, Difine PR, Goya PR, GMP PR, GOLIN, Grayling, GRF+, McCann PR, MSL The Practice, Oxygen PR, Porter Novelli, Smartpoint.
Klarmedia este membru ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).
Klarmedia este o platformă de media intelligence lansată în 2015 de către Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu, aceștia folosindu-și experiența de monitorizare media în crearea unei platforme integrate care, în scurt timp de la lansare, a devenit opțiunea favorită a utilizatorilor de monitorizare media din România. În plus față de serviciile de monitorizare a presei tradiționale și moderne, compania propune industriei de comunicare servicii precum evaluarea activității de PR prin KPIs personalizați pentru fiecare client în parte, în funcție de specificul business-ului și tipul de audiență, asistență comunicare de criză, alerte în timp real, ad-hoc searches, transcrierea automată a știrilor/emisiunilor, statistici și infografice periodice.
Media Image Group este prima companie românească dedicată exclusiv furnizării de servicii de monitorizare media și evaluare a comunicării. Înființată în 1999, Media Image s-a dezvoltat în agenția de monitorizare full-service, pentru toate categoriile de media, toate tipurile de conținut, toate serviciile de monitorizare și analiză pentru clienți interni și internaționali, lucrând în parteneriat strâns cu cele două asociații internaționale de profil - FIBEP (Asociația Internațională a Companiilor de Monitorizare) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).