Ce pot face organizațiile pentru a ieși câștigătoare în lupta pentru atragerea talentelor? Aflăm la prima ediție „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce se va desfășura la Cluj-Napoca
BusinessMark invită specialiștii de resurse umane și Employer Branding la prima ediție a „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce va avea loc la Cluj-Napoca. Pe 2 noiembrie 2022, eveniment în cadrul căruia vom discuta la Grand Hotel Italia, cât și online, despre strategiile prin care o companie reușește să atragă candidații cei mai potriviți, cât și despre elementele ce determină talentele să rămână loiale organizației.
La prima ediție Magnetico Cluj-Napoca vom avea alături specialiști români și internaționali, alături de care vom încerca să înțelegem ce nevoi au angajații de astăzi și cum s-au schimbat prioritățile lor post-pandemie, dar și ceea ce primează pentru candidații ce vor intra în curând pe piața muncii, atunci când decid să aplice la un job într-o companie. În același timp, vom analiza aceste aspecte și din perspectiva companiilor, pentru a înțelege cum se poziționează ele la solicitările candidaților și ce soluții găsesc pentru a veni în întâmpinarea noilor provocări din recrutare, punând totodată accent pe elemente cheie precum „încredere”, „flexibilitate” și „transparență”, ca trăsături pentru atragerea de talente.
Vom acorda o atenție sporită și importanței tehnologiei în creșterea brandului de angajator, dar și impactului digitalizării asupra transformării departamentului de resurse umane.
Evenimentul va include sesiuni de prezentări și panelul ”How to Build a Magnetic Employer Brand”, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Patricia Ruiz Mena, Global Talent Management and Employee Experience Manager, Bunge
- SPECIAL GUEST: Victoria Bacon, Senior Global Talent & Culture Manager, SilverRail Technologies
- SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Employer Branding Strategist, Wearebridge.io | Peoplefinders
- Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
- Flavia Bucerzan, Employer Branding Manager, Bosch Romania
- Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
- Gabriel Chirvase, Human Resources Manager, Cemacon
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
- Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
- Mihaela Șerban, Learning Designer, Evozon
- Luminița Popa, HR Manager, Plexus Oradea
- Beatrice Alexandrescu, Director general, Fundația LEADERS
- Mirela Tănase, Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
- Monica Petruț, Key Account Manager, UCMS by AROBS
- Delia Diaconu, VP of Global Talent Aquisition, Yopeso
Moderatorul evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand.
În această toamnă, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge în această toamnă și în Iași, Timișoara și București și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Un proiect: BusinessMark
Parteneri: Rompetrol – KMG International, OLX – Locuri de Muncă, SanoPass, UCMS by AROBS, Exploratist, 7card
Eveniment susținut de: DWNT, Fundația Leaders, BEROCC
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Arad24.net, Express de Banat, Social Media România, Revista de HR, Bănățeanul, Ziarul Clujean, Dezbizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, spațiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, All About Jobs, AngajatorulMeu.ro, Business Voice
Events designed to make an impression
Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.
Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.