Analiză Mathaus: Produsele pentru încălzirea locuinței au tendința de a tripla vânzările de Black Friday

Analiză Mathaus: Produsele pentru încălzirea locuinței au tendința de a tripla vânzările de Black Friday

Produsele pentru încălzirea locuinței și accesoriile din această categorie, obiectele sanitare și cele destinate eficienței energetice vor fi ”vedetele”  Black Friday 2022, potrivit estimărilor retailerului de bricolaj și materiale de construcții. Conform unei analize extinse asupra tendințelor de consum din perioada reducerilor, cei mai mulți români comandă online produse pentru sezonul rece și profită de discount-uri pentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, Mathaus estimează o creștere de cel putin 15-20% peste anul trecut, în anumite orașe care au depășit acest prag și în 2022.

Regiunile Moldova, Muntenia și Oltenia au cei mai activi consumatori online de produse de bricolaj și materiale pentru construcții se arată în analiza vânzărilor online de Black Friday 2021. Potrivit datelor, Suceava este județul care a înregistrat cea mai mare creștere  a comenzilor (+94) față de media lunară înregistrată în acest județ. Alte județe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online de produse de bricolaj și construcții comandate în perioada de reduceri au fost Argeș (+70%), Dolj (+43%) și Olt (35%). La polul opus, județele în care consumatorii au comandat mai puțin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) și Caraș Severin (-83%).

Bucureștiul, campion la comenzile online de materiale de construcții

În topul comenzilor online în Black Friday 2021, pe categorii de produse, au intrat mobilierul și obiectele sanitare, care și-au dublat vânzările. Cele mai cumpărate produse la nivel național pe site-ul www.mathaus.ro au fost  caloriferele, produsele și accesoriile destinate încălzirii locuințelor, care au înregistrat creșteri de peste 300% în perioada reducerilor. Pe locul doi, cu o creștere de 286% au fost generatoarele iar pe locul trei s-au situat electrocasnicele (+280%). Acestea au fost comandate cu preponderență în județe unde proiectele de construcții sunt într-o continuă dezvoltare, precum București, Timiș, dar și în Călărași, Gorj și Mehedinți. Bucureștiul a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale de construcții, vopsea , zidărie și sisteme pentru termoizolații.

"Comerțul online în domeniul materialelor de construcții urmează aceleași reguli precum categoriile clasice de produse. De Black Friday observăm o creștere majoră a comenzilor, stimulată de facilitățile integrate oferite de Mathaus.ro, precum livrarea la domiciliu cu mașinile din flota proprie, indiferent de greutatea și cantitatea comandată. În prezent, flota Arabesque numără peste 1000 de mașini specializate, fiind unul dintre avantajele competitive ale brandului" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Potrivit analizei Mathaus, 57% din comenzi au avut livrare cu flota proprie, iar diferența a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri.

"În ultimii doi ani, rutina cumpărăturilor a integrat comenzile online, indiferent de produse. Pe site-ul www.mathaus.ro se cumpără fier beton pentru fundație, centrale termice, sisteme de încălzire prin pardoseală, cabluri pentru instalația electrică, până la tapet pentru camera copilului. Ceea ce observăm este o creștere a încrederii în online pe aceste segment de produse" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Black Friday la Mathaus cu reduceri de până la 60%

Analiza făcută de retailerul român de bricolaj și materiale pentru construcții vine în contextul în care comportamentul de consum al publicului său dictează tipurile de reduceri oferite de Black Friday. De aceea, de Black Friday 2022 peste 5000 de produse vor avea discount-uri de până la 60%. Campania începe miercuri seara, pe 9 noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online și offline în perioada 9-14 noiembrie.

Pentru segmentul “Garduri și împrejmuiri”, retailerul anunță reduceri de până la 20% la panourile de gard, șipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire și alte produse similare. Materialele pentru finisaje și amenajări au reduceri de până la 56%, din această categorie făcând parte gipsul carton, gresia, faianța, parchetul și plintele.

Discounturi considerabile vor fi la articolele termice, sanitare și electrocasnice, unele dintre ele având discounturi de până la 60%. De asemenea, clienții pot comanda centrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiționat la jumătate din preț. Reduceri semnificative de preț, de până la 50% sunt aplicate utilajelor și uneltelor de tip betoniere și bormașini, precum și la produsele electrice și de iluminat.

Cei care vor să își amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier și decorațiuni, de 32% pentru vopsea și lac, 27% la utilajele de grădinărit și 20% pentru termoizolații.

Mathaus este brandul de ratail Arabesque care înglobează 7 magazine fizice în România și site-ul mathaus.ro. În magazinele sale, retailerul român oferă soluții complete pentru orice tip de proiect de construcții, amenajări, casă și grădină sau bricolaj. Site-ul MatHaus.ro înglobează peste 40,000 articole de la cele mai importante brand-uri internaționale și locale. Mathaus oferă avantajul unic de a livra oriunde produsele comandate, cu ajutorul flotei proprii formată din 1000 de camioane de diferite dimensiuni, fie prin rețelele tradiționale de servicii de curierat.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related