Betano și Trenta Pizza livrează acțiunea direct la ușă

Betano și Trenta Pizza livrează acțiunea direct la ușă

BETANO.com, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Trenta Pizza deschid culisele universului de casino și aduc personajele din jocurile de pe platformă direct la ușa consumatorilor. În perioada 10 – 20 noiembrie 2022, comenzi de pizza de la Trenta Pizza alese aleatoriu vor fi livrate de către personaje inspirate din universul de joc.

Campania Betano Casino Backstage continuă cu o activare co-branded în cadrul căreia personaje imaginare inspirate din jocurile disponibile pe platformă ies în lumea reală și se alătură livratorilor Trenta Pizza cu promisiunea de a aduce acțiunea direct la ușa consumatorilor din București.

În perioada campaniei, orice comandă de pizza se poate transforma într-o întâlnire neașteptată cu unul dintre cele cinci personaje principale din spotul campaniei, care livrează nu doar pizza, ci și beneficii la crearea unui nou cont în platforma Betano și reduceri la următoarea comandă Trenta Pizza. 

 

„Ne bucurăm să împărtășim cu Trenta Pizza aceeași viziune asupra entertainmentului și, împreună, să ducem mai departe exercițiul creativ de a ne imagina viața personajelor din culisele jocurilor de casino. Ajunse în lumea reală, personajele nu-și ies din rol și iau cu ele din universul Betano distracția, surprizele și umorul, ingredientele principale ale campaniei noastre de casino”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications Betano Romania.

„Trenta Pizza este un brand social, urban, pentru că, în fiecare zi, de dimineața până noaptea, hrănește câteva mii de oameni la birou, în familie și la diverse ocazii de socializare sau sărbătoare. Un brand care face parte din viața Bucureștiului. De aceea ni s-a părut foarte interesantă ideea Betano de a teleporta aceste personaje din lumea entertainmentului, a jocurilor, în lumea reală și, astfel, de a putea oferi clienților noștri o experiență aparte”, a declarat Andrei Bartesch, Marketing Director Trenta Pizza.

Viața personajelor din culisele Betano Casino este documentată și în primul episod al campaniei.

Kaizen Gaming este una dintre cele mai dinamice companii de GameTech la nivel global. Cu accent pe Oameni și Tehnologie, compania are obiectivul de a perfecționa constant produsele și serviciile proprii pentru a livra cea mai bună și de încredere experiență de gaming consumatorilor din întreaga lume.

Kaizen Group operează Stoiximan în Grecia și Cipru și a lansat Betano în alte 10 țări. În total, angajează peste 1.200 de specialiști de pe două continente. Din devotament pentru consumatori, compania integrează tehnologia și datele pentru a împinge limitele entertainmentului în lumea gamingului online.

Betano este un operator de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online. Betano este prezent pe piața din România din 2016 și un susținător constant al performanței sportive și al atleților de elită, printre care:

  • Federația Română de Fotbal pentru Cupa României Betano, Universitatea Craiova și FCSB, din domeniul fotbalului;
  • Liga Națională de Golf BETANO;
  • Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri BETANO;
  • sportivi precum cea mai bună luptătoare a României, Alina Vuc, și pilotul de raliu Simone Tempestini.

În 2022, Betano a câștigat premiul de Operatorul Anului, acordat de EGR Operator Awards, echivalentul Premiilor Oscar în lumea jocurilor de noroc online.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related